Маstercard подкрепи почистването на река Струма

523
Маstercard подкрепи почистването на река Струма

© Mastercard

Маstercard подкрепи почистването на река Струма в района на град Кюстендил от огромното количество отпадъци на събитие, организирано от Harmonica.

Целта на инициативата е да се спрат източниците на нови отпадъци към реката и да се изчистят тези, които са вече там.

„Mastercard има уникалния капацитет от партньори и потребители, за да извърши значима промяна за справяне с екологичната криза, едно от най-големите предизвикателства на нашето време“, казва Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.


„Тази година подпомогнахме над 8 локални инициативи, като най-новата бе почистването на река Струма. Надяваме се, че тази инициатива ще даде пример и ще мотивира и други организации да се обединят и да се справят със замърсяването на реките там, където живеят и работят.“

Като технологичен лидер Маstercard от години работи за дигитализация на икономиките по света, което пести ресурси и създава устойчиви и екологични решения. Едно от основните послания на компанията е, че да се грижим за планетата е наша отговорност - от това какъв отпечатък оставяме самите ние, когато става въпрос за климат, отпадъци и вода, до използването на нашите решения и технологии, за да допринесем за устойчивото бъдеще.

Защо дигиталният портфейл е сигурно средство за разплащане?Ето кои са най-важните елементи от дигиталния портфейл, които гарантират сигурността и контрола върху вашите средства
 

През 2021 г. в България Mastercard реализира проекта „Зелена мрежа“, което включва каузи за устойчиво развитие и опазване на природното богатство в партньорство с банки, финтех иноватори, неправителствени и образователни организации.

Сред останалите реализирани инициативи по-рано през 2021 г. са иновативен продукт за подпомагане на мечешки отряд от експерти на WWF, създаването на фонд за финансиране на женски зелени компании и идеи, изграждането на зелена класна стая в Парк Витоша, дигитална карта на градските дървета, осиновяването на кошери и подпомагането на малки производители на мед, както и отделянето от всяка трансакция с Mastercard oт над 4 млн картодържатели в България за засаждане на дървета.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg