Модният бизнес на Виктория Бекъм продължава да губи пари, обявявайки поредна година на загуба.

Компанията Victoria Beckham Limited, която не е излизала на печалба, откакто е създадена през 2008 г., обяви загуба в размер на 12.3 млн. паунда за 2018 г., предава BBC.

Продажбите през периода намаляват с 16%, до 35 млн. паунда, главно поради по-слабото търсене на едро.

Председателят на борда на директорите Ралф Толедано коментира, че продажбите на дрехи и аксесоари записват понижение след години на силен растеж.

"Представянето е в тон с очакванията, поради което не сме изненадани. Целта ни е да постигнем рентабилност колкото се може по-скоро“, казва той пред изданието Business of Fashion.

Виктория Бекъм създаде компанията си през 2008 г., като стартира с колекция луксозни рокли. Понастоящем брандът продава дрехи и аксесоари в над 400 търговски обекти по света.

Поради липсата на печалба самата Виктория Бекъм посочи по-рано през тази година, че това не е проект само за престиж.

"Ако искам този бранд да остане 10, 20, 30, 40 години напред във времето, трябва да бъде постигнат баланс, а след това трябва да стане рентабилен“, казва тя през Financial Times през март тази година.

„На прав път сме да постигнем това, но няма да се случи още утре“, добавя бившата изпълнителка от групата Спайс Гърлс (Spice Girls).

Компанията се опитва да подобри представянето си, опитвайки най-различни подходи, сред които пускането на козметични продукти, партньорство с Reebok и намаляване на цените.

Лошите резултати за 2018 г. се оправдават със слабо търсене от клиентите на едро.

Според Толедано компанията държи съдбата си в собствените си ръце, като излизането на печалба е нещо реалистично за постигане.

Семейство Бекъм вече са милиардериДвойката изпълни пророчеството, че “Марката Бекъм” ще им донесе милиард в долари, на колкото в момента възлиза тяхното общо състояние от 700 млн. паунда

Виктория Бекъм контролира бизнеса заедно със съпруга си Дейвид Бекъм чрез тяхната компания Beckham Brands Holdings.

Компанията, която управлява, както рекламните договори на бившата футболна звезда, така и дела му в щатския отбор Inter Miami FC, също не записва добра 2018 г.

Загубата на Victoria Beckham Limited оказва влияние на финансовите резултати на цялата група. Друга причина за слабата година е спад в приходите от Seven Global - съвместно предприятие, което управлява някои от корпоративните партньорства на бизнеса.

Заради всичко това Beckham Brand Holdings обяви първата си загуба, откакто е създадена. През 2018 г. компанията отчита загуба в размер на 1.6 млн. паунда. За сравнение, през преходната 2017 г. Beckham Brand Holdings записва нетна печалба от 12.3 млн. паунда.