Николай Тодоров, изпълнителен директор на българската IT компания SiteGround, взе участие в Digital Trends 2022. Като гост в панела The Power of Scalability той сподели ключови моменти от развитието на компанията, която е един от водещите в момента световни хостинг бизнеси.

SiteGround е българска компания, международен лидер в IT хостинг технологиите и услуги за уеб страници. Създадена през 2004 г., днес е една от водещите независими компании в своята сфера на дейност, с изградена сървърна инфраструктура в Европа, Азия и Америка, която осигурява постоянен и бърз достъп до над 2.8 милиона уеб сайта на клиенти в световен мащаб. SiteGround е една от трите компании, които световната платформа за изработка на сайтове WordPress препоръчва. Лидерският екип на SiteGround управлява над 500 души в офисите си в София, Пловдив и Стара Загора. Благодарение на мащабната си ангажираност и инвестиции, SiteGround е носител на над 20 отличия като работодател и обществено отговорна компания в България само за последната една година.

Гостите в панела дискутираха преминаването на компании от фазата на стартъп към скейлъп. “В SiteGround винаги сме били съсредоточени и постоянни в своя растеж, той никога не е било самоцел, а част от желанието ни да отговорим по най-добрия и стойностен начин на пазарните очаквания и клиентското търсене”, коментира Тодоров.

Изпълнителният директор на SiteGround сподели и кои са силните, открояващи компанията като лидер, конкурентни предимства.

“На първо място е инженерният талант, който имаме в България и в частност в нашата компания и благодарение на който предлагаме иновации в индустрията. На второ място са гъвкавите решения, които са оптимални и като разход. На трето, но не и по значение, е първокласното обслужване, което осигуряваме за нашите клиенти. Поддържаме стандарт от 98% удовлетвореност на нашите клиенти”.

В рамките на панела The Power of Scalability бе дискутирана и темата за човешкия капитал, управлението на таланти и изграждането на корпоративна култура в условията на бизнес израстване.

“За корпоративната култура в една компания не би следвало да има разлика дали тя е от 5 или 500 души, ако тази култура се води от общи ценности. В SiteGround денят ни започваше със закуска и обсъждане на задачи и идеи, когато бяхме петима в един апартамент, а продължава да е така и днес в трите ни офиса в страната, когато сме над 500 души. Усещането, че отиваш на работа с желание, ценен си и допринасяш, не се е променило”, коментира Николай Тодоров.