Авто Юнион остава втори на пазара на автодилърите

1100
Авто Юнион остава втори на пазара на автодилърите

Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България - Авто Юнион регистрира ръст от 12.7% през месец юли 2011 г. с 258 реализирани продажби спрямо 229 за същия период на миналата година. С пазарен дял от 13% Авто Юнион запазва и през този месец позицията си, заемайки второ място сред автодилърите на българския пазар за месеца.

Най-голям ръст в продажбите регистрира Стар Моторс (Mazda) с 63 продажби, което е с 91% повече от м. юли 2010, следван от Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 85 реализирани продажби спрямо 67 продадени автомобила през м. юли на миналата година.

За първите седем месеца от началото на годината Нисан София реализира 552 продажби, което е 38.7% ръст спрямо същия период на 2010 г. Булвария Варна (Каргоекспрес) и Булвария Холдинг (Opel,Chevrolet) реализират общо 81 продажби.

Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България ръстът за м. юли е в размер на 19.7% с 1990 продажби спрямо 1663 през м. юли 2010 година.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...