Авто Юнион остава втори на пазара на автодилърите

1025
Авто Юнион остава втори на пазара на автодилърите

Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България - Авто Юнион регистрира ръст от 12.7% през месец юли 2011 г. с 258 реализирани продажби спрямо 229 за същия период на миналата година. С пазарен дял от 13% Авто Юнион запазва и през този месец позицията си, заемайки второ място сред автодилърите на българския пазар за месеца.

Най-голям ръст в продажбите регистрира Стар Моторс (Mazda) с 63 продажби, което е с 91% повече от м. юли 2010, следван от Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 85 реализирани продажби спрямо 67 продадени автомобила през м. юли на миналата година.

За първите седем месеца от началото на годината Нисан София реализира 552 продажби, което е 38.7% ръст спрямо същия период на 2010 г. Булвария Варна (Каргоекспрес) и Булвария Холдинг (Opel,Chevrolet) реализират общо 81 продажби.

Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България ръстът за м. юли е в размер на 19.7% с 1990 продажби спрямо 1663 през м. юли 2010 година.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg