Енергична, многолика, динамична – с новата визия на марката Bosch компанията подчертава дигиталната си трансформация като доставчик на решения за свързания свят.

„С решенията ни за свързаност искаме да подобрим качеството на живота и да запазим природните ресурси. Новата идентичност на бранда отразява този стремеж. Дизайнът въплъщава разнообразието и индивидуалността на живота и на нашите продукти“, така д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Robert Bosch GmbH, обясни същността на новия имидж на марката.

Новият корпоративен дизайн засилва емоционалността на бранда с повече цветове и оригинална изразителност на образите и формите. Червеният надпис Bosch, слоганът „Техника за живота“ и котвата в кръг ще останат непроменени.

„Компанията ни се измени значително през последните години. С новия корпоративен дизайн ще изразим дигиталната ни трансформация“, добави Денер. Примери за такава трансформация са концепцията „Интелигентен дом“, която предоставя по-голям комфорт вкъщи, както и възможността автомобилът сам да извиква помощ при произшествие.

„Техника за живота“ – с новия корпоративен дизайн тя се усеща реално

Новият корпоративен дизайн е ориентиран към специалните визуални инструменти на дигиталните медии. Той ще се ползва и в печатните медии, опаковките на продуктите и в интериорния дизайн. Опростената система на дизайна, базирана само на няколко фиксирани правила, предоставя простор за творчество при представяне на марката. Новите визуални светове демонстрират предимствата на „Техниката за живота“ в топли тонове.

Потребителите на технологиите са винаги в центъра. „Когато хората влязат в контакт с марката, искаме нашият слоган „Техника за живота“ да се почувства реално чрез изображенията и графичните елементи“, сподели Петер Фелдман, директор Бранд мениджмънт и Маркетингови комуникации в Бош.

Един от новите графични елементи е познат като „суперграфика“. С прави, пресичащи се и извити линии тя символизира обещанията на бранда Bosch – качество, глобално партньорство, превъзходни продукти и отговорност. „Суперграфиката“ е изпълнена в новата цветова гама.

Палитрата се базира на характерните за Бош Групата червено, синьо, светлосиньо и зелено, но е обогатена със смесени тонове от основните цветове, например цвят „Фуксия“. Друг елемент от дизайна са текстовите полета, които могат да се застъпват. Пресичащите се зони символизират връзката между човека и техниката.

„Комбинацията от фонови изображения на цял екран, „суперграфика“ и наслагващи се текстови полета създава динамичен и уникален имидж“, обобщи Грегор Шилинг, директор Корпоративен дизайн в Бош.

Бош ще въведе постепенно новата визия през следващите две години.