Девин развива нова категория води с марка Fresh

1140
Девин развива нова категория води с марка Fresh

Към края на месец юни Девин АД успешно приключи обявената за настоящата година инвестиционна програма за пълна модернизация. Така фабриката за производство и бутилиране на вода в родопският град Девин заработи с постигнат удвоен капацитет и при значително по-висока ефективност на производство. От компанията съобщиха, че продължават работата си по постигане на оптимални производствени режими за новото оборудване.

С модернизацията на завода компанията извърши подмяна на опаковките на всички разфасовки на минералната и изворна вода, пускайки ново поколение олекотени бутилки с уникална за пазара форма. Така „Девин” АД стартира успешно и обявения по-рано проект по навлизане на румънския пазар, като за месец юли продажбите в северната ни съседка представляват 3 % от общите продажби на бутилирана вода с едноименната марка.

Компанията започна производството на единствения по рода си български продукт от актуалната в световен мащаб категория на овкусените води. Продуктът носи името DEVIN Fresh и ще предложи на потребителите здравословна алтернатива на всички газирани напитки. Новият продукт е с натурални съставки, без консерванти и изкуствени оцветители и ще се предлага в три освежаващи вкуса – екзотична комбинация от ягода и гуава, цитрусова комбинация от портокал и киви и класически вкус на ябълка.

Свежите вкусове на новата напитка са избрани в резултат на множество продуктови тестове и постигнати чрез натурални плодови аромати и екстракти, а сладостта – с фруктоза (плодова захар). Водата в напитката е добре познатата на всички нискоминерализирана изворна вода DEVIN, която в случая е слабо газирана (< 4 г/л.), за да освежава, без да натоварва излишно организма. В разработката на DEVIN Fresh са участвали водещи европейски консултанти.

Категорията на овкусените води (flavored waters) е най-актуалната и модерна понастоящем и се радва на все по-широка полуярност в световен мащаб. В голяма част от европейските страни като Италия, Англия, Франция и др. пазарното присъствие на овкусените води е значително, поради факта, че именно овкусените води са основна алтернатива на газираните напитки. Причина за това е все по-голямата взискателност на потребителите към състава и произхода на консумираните продукти, за което основен движещ фактор е желанието за здравословен живот. По данни на водещата онлайн агенция за проучвания Datamonitor, категорията на овкусените води в Европа е нарастнала с 43% за периода от 2000 до 2007 година, като се прогнозира до 2010 г ръст от 66%.

С добавянето на DEVIN Fresh към продуктовото портфолио, завода в гр. Девин притежава най-голямата продуктова гама в сравнение с всички конкуренти на Балканския полуостров, споделиха от компанията.

За периода на първото шестмесечие консолидираните приходи от продажби на „Девин” АД отбелязаха ръст от 22% в сравнение със същия период година по-рано, надхвърляйки оборот от 30 млн. лв. Постигнатият резултат на дружеството е в съответствие с разчетите на мениджмънта за настоящата година.

Компанията е финализирала успешно и обособяването на бизнеса с доставка на вода за офиси в 19-литрови бутилки като отделна дружество. Като резултат, този бизнес е нарастнал значително до 30% спрямо 11% ръст за пазара по данни на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България (АПБНБ).

Паралелно с ръста на продажбите на вода за офиси, във възходящ тренд са и продажбите на Red Bull, които нарастват с 24% спрямо същия период на 2007 г.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg