HP представи система за управление на обажданията, която свързва възможностите на центровете за поддръжка на HP и SAP. По този начин двете компании предоставят на клиентите си цялостно решение за висококачествена поддръжка.

Разработен заедно със SAP AG, HP Mission Critical Services Enhancement предлага на клиентите пълен набор от услуги за поддръжка на използваните от тях решения на SAP инсталирани на инфраструктура на HP. Експертите на HP работят в тясно сътрудничество с екипа по поддръжка на SAP и използват интегрирани процеси, които помагат на клиентите да се справят с проблемите свързани с бизнес критичните системи, съобщиха от компанията.

Новата услуга предоставя на клиентите единна точка за контакт за всички проблеми, възникващи в средата, в която SAP работи. Клиентите могат да заявят проблемите си през кол центровете на HP или SAP. По този начин екипите по поддръжка и на двете компании ще могат да идентифицират проблема и незабавно да предприемат действия за отстраняването му. Това ще доведе до намаляване на появата на грешки и съответно на времето, през което системите не функционират.

Друго допълнение към поддръжката на HP за SAP ИТ среди е HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service, уеб базирана услуга, която измерва и анализира консумацията на ресурси на консолидираните системи, използващи SAP решения във виртуализирана инфраструктура. Компании, които използват тази услуга могат, да предоставят специфични решения на SAP на подразделенията си в зависимост от тяхната нужда, подобно на сметка за комунални услуги, което позволява по-ефективно използване на ресурсите.

HP е световен лидер в дейностите свързани с решения на SAP, като поддържа около 1.7 млн. клиенти в повече от 50 страни. Почти 45 процента от всички инсталации на продукти на SAP са извършени на инфраструктура на HP или това са около 67 000 инсталации при 25 000 клиенти.

HP Mission Critical Services Enhancement и HP SAPS Meter Service са достъпни в Северна и Южна Америка, Европа, Средния Изток и Африка за (EMEA) за HP Mission Critical Partnership, HP Critical Services и HP Proactive 24 Services поддръжка. Цените варират според специфичните изисквания на клиентите.