Продуктова война, амнистия на комисионни, навлизането на нови участници, търсещи ниши, инвестиции в нови продукти - това са някои от насоките, в които се развива бизнесът на инвестиционните посредници у нас, в условия на свит пазар.

Насоките бяха посочени в презентацията на Иво Сеизов, изп. директор на Булброкърс, по време на Българския икономически форум „България 2009 - 2013 г. - икономическо европейско развитие", който се провежда днес в хотел Шератон.

Според него някои от предприетите мерки могат да имат краткосрочен стабилизиращ ефект, но не и в един по-дългосрочен план.

Когато става дума за конкурентоспособност в сектора, Иво Сезиов смята, че аутсорсването на дейности от ИП на външна компания, може да има положителен ефект в усилията за оптимизиране на разходите.

Счетоводството, риск мениджмънтът, човешките услуги са само част от дейностите, които може даден посредник да прехвърли на втора страна, допълни той.