Взаимните фондове, управлявани от финансова група “Капман”, отчетоха нарастване на активите в размер на 300%, считано от началото на годината. Към днешна дата размерът на средствата, привлечени от “Капман Взаимни Фондове”, възлиза на 50.6 млн. лв.

Инвестиционно дружество “Капман Капитал” АД има привлечени 13.8 млн. лв. Фондът е с балансиран инвестиционен профил. Съгласно проспекта си той може да инвестира до 50% в акции, а останалите разпределя в държавни ценни книжа и облигации.

Към момента разпределението на инвестициите в портфейла на “Капман Капитал” е както следва: 49.98% акции на Българска Фондова Борса, 7.05% - държавни ценни книжа, 16.78% - облигации, 6.74% - акции на дружества със специална инвестиционна цел, а 19.45% - парични средства и техните еквиваленти. Доходността на “Капман Капитал” от началото на 2007 г. досега е в размер на +43.99%.

“Капман Макс” е втората колективна инвестиционна схема, в семейството на финансова група “Капман”. Договорният фонд инвестира основно в акции. Обемът на привлечените от него средства възлиза на 36.7 млн. лв. Към момента 60.44% от активите на фонда са инвестирани в акции, търгувани на Българска Фондова Борса, 6.01% в акции на дружества със специална инвестиционна цел, 2.15% - в други договорни фондове, а останалите 31.40% са в парични средства и техните еквиваленти. Доходността на “Капман Макс”, считано от началото на 2007 г., е в размер на +66.67%.

Под името “Капман Взаимни Фондове” управляващо дружество “Капман Асет Мениджмънт” дистрибутира акциите/дяловете на “Капман Капитал” и “Капман Макс”. Дружествата са част от финансова група “Капман” – една от водещите небанкови финансови институции на българския капиталов пазар.

Финансова група “Капман” е сред 500-те български и световни марки и компании, които бяха удостоени с титлата “супермарка” при независимото проучване, осъществено от глобалната програма Business Superbrands у нас.

Business Superbrands е проект на световната организация Superbrands, която осъществява едноименната промоционална програма в повече от 60 страни и отличава най-силните брандове в рамките на националния пазар. Марката Business Superbrand е символ на надеждност, качество и познаваемост.