Blizoo е новото име на телекомуникационния оператор КейбълТел & Евроком, което бе представено днес официално от главния изпълнителен директор на компанията Ищван Полони и главния маркетингов директор - Димитър Радев, информират от компанията.

Новата визия е създадена от маркетинговия екип на компанията в сътрудничество с Лондонската агенция за дизайн и корпоративна идентичност - Сигъл & Гейл, които са работили за големи кабелни и сателитни оператори - от Тайм Уорнър Кабел в САЩ до платформата Долче в Румъния, както и за компании от ранга на Моторола, 3М, О2 и Дел.

При представянето на новия бранд Ищван Полони обяви, че blizoo ще се превърне във водещият цифров телевизионен оператор и в най-големият широколентов Интернет доставчик в България.

В плановете за развитие на новата компания е заложено цифровизиране на повече от 80% от абонатите в страната до 2012 г. и предлагането на последните продуктови иновации в сектора. Компанията провежда амбициозна програма за инвестиции в резултат, на която качеството и спектъра на предлаганите услуги прогресивно се повишава.

Днес компанията започна предлагането и на нова услуга - blizoo HD, която включва над 150 канала цифрова телевизия и 10 HD - канала на цена от 45 лв.

Освен новия пакет, дружеството предлага на клиентите си и два пакета за цифрова телевизия с различно съдържание. Базовият пакет включва над 70 програми, а при абонамент за пълният пакет клиентите получават над 150 цифрови програми. Mесечната такса варира според пакета от 19 до 29 лв, но се предлагат в различни комбинации с ТВ, оптичен интернет и телефон, които позволяват значително спестяване на време, усилия и пари.

Европейският фонд за дялово инвестиране EQT V (EQT) придоби КейбълТел и Евроком в края на октомври 2009 г. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 млн. евро, което нарежда сделката сред най-значимите в България за 2009 година.

Сн.: Ищван Полони, главния изпълнителен директор на компанията