КФН прекратява дейността на телефонния си център

899
КФН прекратява дейността на телефонния си център

Във връзка с осъществените съкращения в администрацията на КФН, и конкретно на служителите в Информационния телефонен център (Call center), КФН вече няма да предоставя услугата даване на информация на граждани по телефон.

Закрива се телефонът 0900 32 300, на който гражданите можеха да получат информация, свързана с капиталовия, осигурителния и застрахователния пазар.

Продължава да работи Информационния център на КФН (от 9.00 до 12.30 часа), който предоставя на място оперативна устна и писмена информация за дейността на поднадзорните лица, както и за дейността на комисията.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg