Клиентските центрове на телекомите - до колко се справят?

978
Клиентските центрове на телекомите - до колко се справят?

Консултантите в клиентските центрове на трите мобилни оператора са любезни и отзивчиви, но често се затрудняват да отговорят на основни потребителски въпроси.

Това сочи проучване на асоциация "Активни потребители" в десетки офиси в София, извършено на принципа "Таен клиент".

Според проучването консултантите търсят информация по сайтовете и в брошурите или направо дават грешен отговор. Сред най-слабите места в компетентността на служителите са въпросите, свързани с интернет трафика, който мобилните оператори предлагат като част от стандартните си тарифни планове. Други въпроси, на които консултантните "засичат" или дават грешен отговор, са "Каква е цената на SMS в роуминг?" и "Как става тарифирането на разговорите?".

Обикновено първите 60 секунди от разговора се плащат като една минута, а след това се отчита на секунда, но някои консултанти казват, че е точно обратното - тоест дават грешен отговор.

Неблагоприятна за потребителите тенденция, която асоциацията е установила, е, че служителите на мобилните оператори рядко познават в детайли различните тарифни планове и услуги, но се стремят да отклонят вниманието на клиента към други продукти и промоции, към брошурата, сайта, телефоните за информация.

Когато са достатъчно компетентни за съответния тарифен план или за условията на дадена промоция, се случва служителите да премълчават неизгодните характеристики на продукта или да спестят информацията, че преференциалните условия важат само за определен период. В отделни случаи потребителят е принуден неоснователно да чака поради "ангажираност" на персонала, въпреки че в офиса няма други клиенти, допълват от асоциацията.

Източник: БТА

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Димитър
# 0
09:05 | 25 May 2011
Особенно заблуждаващо работят "Хенди" в провинцията! След като ми изтече договора, сключен с тях преди 2 години, ми отказаха да го прекратят в договорения срок, и ме изпратиха при Оператора, който "движи" това прекратяване вече втори месец!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 719.670 -0.14%
  • BGREIT 117.670 0.34%
  • BGTR30 564.120 -0.34%
  • BGBX40 137.130 -0.11%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1763 1.1764
  • GBP/USD 1.2837 1.2838
  • USD/JPY 109.4060 109.4180
  • USD/CHF 0.9664 0.9665
  • USD/CAD 1.2559 1.2560
  • AUD/USD 0.7909 0.7910
  • USD/BGN 1.6626 1.6629
Ask Bid
  • DOW JONES 21837.89 21841.89
  • S&P500 2447.50 2448.00
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5131.21 5133.21
  • DAX 12221.86 12223.86
  • FTSE 100 7377.45 7378.95
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1286.74 1287.24
  • СРЕБРО 17.00 17.03

Видео