Клиентските центрове на телекомите - до колко се справят?

1017
Клиентските центрове на телекомите - до колко се справят?

Консултантите в клиентските центрове на трите мобилни оператора са любезни и отзивчиви, но често се затрудняват да отговорят на основни потребителски въпроси.

Това сочи проучване на асоциация "Активни потребители" в десетки офиси в София, извършено на принципа "Таен клиент".

Според проучването консултантите търсят информация по сайтовете и в брошурите или направо дават грешен отговор. Сред най-слабите места в компетентността на служителите са въпросите, свързани с интернет трафика, който мобилните оператори предлагат като част от стандартните си тарифни планове. Други въпроси, на които консултантните "засичат" или дават грешен отговор, са "Каква е цената на SMS в роуминг?" и "Как става тарифирането на разговорите?".

Обикновено първите 60 секунди от разговора се плащат като една минута, а след това се отчита на секунда, но някои консултанти казват, че е точно обратното - тоест дават грешен отговор.

Неблагоприятна за потребителите тенденция, която асоциацията е установила, е, че служителите на мобилните оператори рядко познават в детайли различните тарифни планове и услуги, но се стремят да отклонят вниманието на клиента към други продукти и промоции, към брошурата, сайта, телефоните за информация.

Когато са достатъчно компетентни за съответния тарифен план или за условията на дадена промоция, се случва служителите да премълчават неизгодните характеристики на продукта или да спестят информацията, че преференциалните условия важат само за определен период. В отделни случаи потребителят е принуден неоснователно да чака поради "ангажираност" на персонала, въпреки че в офиса няма други клиенти, допълват от асоциацията.

Източник: БТА

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Димитър
# 0
09:05 | 25 May 2011
Особенно заблуждаващо работят "Хенди" в провинцията! След като ми изтече договора, сключен с тях преди 2 години, ми отказаха да го прекратят в договорения срок, и ме изпратиха при Оператора, който "движи" това прекратяване вече втори месец!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 665.990 -0.15%
  • BGREIT 114.600 -0.14%
  • BGTR30 549.160 0.12%
  • BGBX40 130.360 -0.03%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1761 1.1762
  • GBP/USD 1.3335 1.3336
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9899 0.9900
  • USD/CAD 1.2854 1.2855
  • AUD/USD 0.7577 0.7578
  • USD/BGN 1.6629 1.6631
Ask Bid
  • DOW JONES 24520.80 24524.80
  • S&P500 2664.94 2665.44
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5422.00 5424.00
  • DAX 13178.84 13180.84
  • FTSE 100 7501.28 7502.78
  • ПЕТРОЛ 57.50 57.55
  • ЗЛАТО 1243.79 1244.29
  • СРЕБРО 15.72 15.75

Видео