16% ръст на продажбите реализира Оргахим за първите шест месеца на 2016 г. спрямо същия период на миналата година. За първи път през последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на традиционно силната за компанията категория на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през миналата година.

Това до голяма степен се дължи и на лансирането на новия бранд SPIRIT, който допълва предлаганите до момента решения под марката Хамелекон.

Данните от тониращите системи на компанията в цялата страна показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама. След стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на годината“ се наблюдава значителен интерес към Нептун, обявен от Оргахим и Асоциацията на интериорните дизайнери в България за цвят на 2016 г.

По данни на търговците от края на 2015 г., Леко продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Тази позиция се затвърждава и от близо 17% ръст на продуктите за стени и тавани под марката Леко спрямо първото полугодие на предходната година.

Най-високи ръстове Оргахим бележи в строителното си направление с бранда Deko Professional – 54% спрямо същия период на 2015 г. Това е резултат от повишеното полагане на топлоизолационни системи Dekotherm, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите.

Според Момчил Бояджиев, търговски директор на Оргахим, добрите резултати на компанията се дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, които компанията полага в отношенията си с партньори и дистрибутори.