Изправени пред постоянно променяща се бизнес среда, жестока конкуренция и усилена цифровизация, фирмите трябва да се приспособяват бързо и ефикасно. Някои нововъведения или промени изискват големи ресурси (както във вид на време, така и на финанси) и предполагат трудно внедряване.

Въпреки всичко има някои лесни стъпки, които може да се предприемат, за да подобрите вътрешните бизнес процеси на компанията. Да разгледаме какво може да направи фирмата Ви, за да повиши производителността на служителите, да намали разходите и по този начин да изпревари конкуренцията.

Потокът от документи винаги е бил сериозен проблем за работещите в офиси. На пръв поглед той може да изглежда като леко неудобство, нищо повече. Но всъщност е сериозен проблем, който е източник на значителни финансови разходи.

Малко статистика: средна българска компания с 50 служители изразходва 480 (!) часа на година за препечатване на текстове от хартиени, сканирани или снимани документи. Изразено в пари, това представлява най-малко 3ООО евро*. 3000 евро абсолютно и незадължително пилеене на пари, което лесно може да се избегне.

Друг пример - припомнете си последния път, когато е трябвало да редактирате, конвертирате или копирате информация от PDF документи. Припомнете си колко време Ви е отнело да намерите някакво поне приемливо решение, за да се справите с тази задача?

А останахте ли доволни от резултатите? Обзалагам се, че отговорът на последното е „не". Не се изненадвайте – повече от 2/3 от работещите в офиси са срещали проблеми при работата си с PDF файлове, така че не сте единствени.

Независимо от размера на компанията или промишления отрасъл, в който работи, тези проблеми са познати на почти всички организации. Потокът от документи е неизбежна част от вътрешните и външните комуникации и рационализирането на този процес ще бъде от полза за всеки бизнес. За щастие, има решение, което може да се справи с горните проблеми - ABBYY FineReader 12.

Този софтуер може да свърши работата по препечатване на текста вместо Вас 100 пъти по-бързо от професионална машинописка. В допълнение към конвертирането на сканирани или преснимани документи в редактируеми формати на MS Office FineReader правилно възпроизвежда форматирането, таблиците, горните и долните колонтитули и др.

PDF файловете могат бързо и лесно да бъдат редактирани, а необходимата информация - да бъде извлечена само с няколко кликвания.

Различните видове лицензи за ABBYY FineReader дават възможност на компаниите да изберат подходящия за тях, в зависимост от конкретните им потребности. Например конкурентен лиценз на ABBYY FineReader 12 Corporate дава възможност за инсталирането на продукта на всички компютри в мрежата, но не изисква организацията да закупи повече лицензи от действително необходимите. Така че това решение е икономически разумно и предотвратява излишни разходи.

Когато купувате софтуер за компанията си, първият и съвсем естествен въпрос е „Каква е възвръщаемостта на инвестицията ми?"

Средно за организация с 50 служители са необходими около 6 месеца за изплащане на покупката на ABBYY FineReader 12, а възвръщаемостта на инвестицията достига до 260% за 2 години. Излишно е да казваме, че това е много успешна дългосрочна инвестиция.

Това означава, че FineReader е не само финансово изгодно и достъпно решение. Той дава възможност също така да направите работата на служителите в офиса по-лека и по този начин да повишите значително ефективността на бизнеса си.

Изтеглете пробната версия на FineReader и започнете да подобрявате бизнес процесите и възвръщаемостта на инвестициите си още сега.

* 3а повече подробности посетете: http://www.abbyy.ua/products/business/finereader_windows/corporate/licensing/