Предлагането на Ломско пиво АД ще се осъществи на цени между 2.12 и 3 лв. за акция

1235
Предлагането на Ломско пиво АД ще се осъществи на цени между 2.12 и 3 лв. за акция

На смесен закрит аукцион на Българска фондова борса ще бъдат предложени до 20% от капитала на Ломско пиво АД, като дружеството е избрало параметрите за провеждане на аукциона.

Търговията на ценните книжа ще се проведе на три сесии в три последователни работни дни, съобщават от Ломско пиво.

През първия ден ще бъдат предложени 450 хил. акции, като инвеститорите ще могат да закупят минимум 1 лот, отговарящ на 10 хил. акции. Минималната цена е определена на 2.12 лв., а максималната на 3 лв.

През втория ден ще бъдат предложени също 450 хил. акции, но вече минималното количество за покупка ще е от 1 акция. Долното ценово ограничение нараства на 2.22 лв., а горното остава 3 лв.

И в последния ден ще бъде предложено останалото непродадено от ден втори количество в случай, че има такова. Условията за цената остават същите, между 2.22 и 3 лв., като 1 лот отговаря на 1 акция отново.

Очаква се аукционът за продажбата на 20% от капитала на Ломско пиво да се проведе в средата на юли.

През месец април 2007 г. „Ломско пиво” АД успешно стъпи на пазара на бира в Румъния с марката "Шопско пиво". До момента пивоварната успешно реализира над 200 хиляди литра бира в северната ни съседка.

По този начин „Ломско пиво” АД стъпи на румънския пазар на бира с марката „Шопско пиво”. Асортиментът, който „Ломско пиво” АД изнася за Румъния включва пластмасови бутилки с вместимост 1 литър и 2 литра. Първата пратка продукция на „Ломско пиво” АД беше пласирана на румънския пазар непосредствено преди Великденските празници.

Дружеството е наследник на основаната от чешките братя Милотин и Хозман в далечната 1894 г. пивоварна в крайдунавския град Лом. Към настоящия момент пивоварният завод е смесено акционерно дружество, учредено през 1997 г. с търговска марка „Алмус – 1894”.

Пивоварната произвежда продуктите си по класическа технология под контрола на Баварския пивоварен институт Weihenstefan – Мюнхен, Германия. „Ломско пиво” АД произвежда асортимент от 11 продукта от марките Almus, Шопско пиво и София.

Продажбите на дружеството за 2005 г. възлизат на 75 010 хектолитра бира, за 2006 г. възлизат на 78 700 хектолитра, а за първото шестмесечие на 2007 г. са в размер на 50 700 хектолитра. Продуктите на пивоварната неколкократно са отличавани с медали на Международното изложение “MONDE SELECTION” – Брюксел, Белгия.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg