Само след три търговски сесии (20, 21 и 22 февруари) на борсата се изтъргуваха 323 033 акции от Билборд, с което компанията е най-ликвидната на БФБ-София, става ясно от седмичния бюлетин на Централен депозитар.

Прехвърлените книжа представляват 21.54% от новоиздадените 1.5 млн. акции, вследствие на първичното публично предлагане, или общо 4.31% от капитала на дружеството.

Оборотът по позицията възлезе на 2.778 млн. лв.

Лидерът в дигиталния печат у нас увеличи капитала си от 6 на 7.5 млн. лв., като предложи 1.5 млн. нови акции с номинална стойност 1 лев. Общо от подписката бяха набрани близо 11 млн. лв.

Компанията ще използва набраните в рамките на първичното публично предлагане средства, за да финансира своята инвестиционна програма.

Основна цел на компанията, в отговор на нарасналите потребности на бурно развиващия се рекламен пазар у нас, е да увеличи производствения капацитет на своите дъщерните дружества и по този начин да осигури чувствителен ръст в продажбите на групата.

Днес по позицията се изтъргуваха 10 281 акции на нива от 8.50 и 8.75 лв. за брой.