Публични компании определиха участието си на есенния панаир като традиционно

409
Публични компании определиха участието си на есенния панаир като традиционно

Като традиционно определиха участието си на есенния панаир в Пловдив представителите на Каучук АД, Неохим АД, Капитан Дядо Никола АД, Полимери АД и Чугунолеене АД.

"Всяка година се намираме на един и същи щанд и партньорите ни са свикнали с това", заявиха от пазарджишкото дружество Каучук АД.

"Като полезно бихме определили тазгодишното си присъствие на панаира, защото осъществихме много контакти както с български, така и с чужди фирми, които се надявам да станат и наши клиенти," допълниха още от публичната компания.

В България има два големи производителя на земеделски торове и единият сме ние", коментираха от димитровградската компания Неохим АД.

"Ето защо на традиционното ни участие на Пловдивския панаир гледаме по-скоро като въпрос на престиж и поддържане на корпоративен имидж", допълниха представители на дружеството.

"Някои хора с интерес научиха на тазгодишното есенно изложение, че в България има фирми, които се занимават с производство на пластмасови изделия за ВиК, в което ние специализираме вече десетилетия", казаха представителите на Капитан Дядо Никола АД. От тази гледна точка те потвърдиха, че участието им определено е било полезно.

Така определиха присъствието си на панаира и представителите на Полимери АД. "Разменихме много контакти, като при някои от тях има сигнали, че ще приключат със сключване на договори", обобщиха още от дружеството.

* Списъкът може да не отразява всички публични дружества, представени на панаира

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg