Twitter вчера съобщи, че ще въведе специални стикери, които да промотират известни брандове и компании. Първият участник в новата програма е Pepsi, обявиха от микроблогърската платформа.

Сделката с Pepsi ще позволи на потребителите на Twitter да залепват стикери, подготвени от компанията за безалкохолни напитки, върху техните снимки. Постването на снимка с такъв стикер ще активира хештаг, който прави поста откриваем по търсене за Pepsi.

Twitter разкри повече детайли за новата програма в прессъобщение:

„Брандовете ще могат да проектират четири или осем стикера – изобразяващи аксесоари или друг реквизит – и да ги предоставят за ползване на потребителите. Снимки със залепени стикери се споделят с всички последователи на потребителя, публикувал снимката, което позволява на брандовете да бъдат представени от своите фенове по автентичен начин.“

Междувременно, акциите на Twitter отбелязаха сериозен ръст, след като в американската преса излязоха информации, че компанията подготвя приложение за Apple TV, като част от стратегията си за видео стрийминг.

По-рано тази година Twitter успя да надделее над по-големи конкуренти, като Facebook, Amazon и Yahoo, в наддаване за правата за излъчване на мачове от Националната футболна лига на САЩ (НФЛ). Тогава сделката бе приета като голяма победа за компанията, която полага големи усилия да привлече повече нови потребители към своята платформа.

Според анализатора на S&P Global Market Intelligence Скот Кеслър, евентуално партньорство с Apple може да помогне на компанията да достигне много по-широка зрителска аудитория.

Акциите на Twitter приключиха вчерашната търговия на цена от 20.86 долара, отбелязвайки ръст от 6.8 на сто.