Vivacom с 650 млн. лв. приходи до 30 септември

1262
Vivacom с 650 млн. лв. приходи до 30 септември

Vivacom запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар, като отчита най-големи общи приходи за периода 1 януари – 30 септември 2016 г. спрямо конкурентите си – 650 милиона лева. Компанията отбелязва 4% ръст спрямо същия период миналата година.

Телекомът продължава позитивната тенденция за увеличаване на пазарния си дял от приходите от мобилни услуги, като в края на отчетния период той е 28%. Към края на месец септември 2016 г. компанията осигурява 3 139 000 мобилни услуги, като 85% от тях са със срочен абонаментен план.

Продължава да се увеличава делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги. През третото тримесечие той вече е 32%, спрямо 27% за същия период на 2015 г. Заслуга за това има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома, която е достъпна за над 75% от българското население.

За отчетния период от 1 януари до 30 септември 2016 г. Vivacom увеличава абонатите си на фиксиран интернет – общо 422 000 спрямо 377 000 за същия период на 2015 г. Близо половината от всички потребители (49%) използват оптичната мрежа на компанията. Това представлява ръст от 7 процентни пункта спрямо същия период на 2015 г.

Vivacom запазва позицията си на оператор номер 1 в предоставянето на най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). Общо 41% от всички 404 000 абонати на платена телевизия на телекома гледат именно IPTV, което представлява ръст от 5 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.

Компанията отчита сериозен ръст на инвестициите като процент от общите приходи – 21%, спрямо 16% за същия период на 2015 г. Стойността на вложените от Vivacom средства за 9-те месеца на 2016 г. е по-голяма от общите инвестиции на следващите два оператора, сумирани заедно.

Като лидер на телекомуникационния пазар в България, телекомът за поредна година инвестира най-много в сравнение с конкурентите си – 151 милиона лева за деветмесечния период, приключващ на 30 септември 2016 г. спрямо 104 милиона лева за същия период на 2015 г.

С това телекомът продължава дългосрочната си политика за инвестиции, които за последните 5 години са в размер на над 850 милиона лева.

Vivacom, с подкрепата на новите си акционери, ще продължава да развива технологична инфраструктура и да предлага висококачествени и съвременни услуги на своите потребители. В следващите месеци ще продължат активните инвестиции както в развитие на 4G, така и на оптичната мрежа.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас