Lidl Plus разширява партньорската си програма, чрез която потребителите могат да се възползват от допълнителни отстъпки и преференциални оферти. След първите пет компании-партньори - OMV България, SDI, Уча.се, Софийската опера и балет и Pixi Photobooks, се присъединяват приложението за аудио и електронни книги Storytel и групата аптеки SOpharmacy.

От днес до края на годината потребителите на Lidl Plus ще могат да се възползват от преференции на различни групи продукти, предлагани от SOpharmacy. През целия месец септември ползвателите на приложението ще могат да ползват 20% отстъпка на всички продукти с марка SOpharmacy WELLBEING, включващи хранителни добавки и продукти за по-добро качество на живот.

За целта е необходимо клиентът да представи кода за отстъпка и Lidl Plus картата си на касата на аптеки SOpharmacy, Ceiba и Sanita или да въведе кода в полето „Промо код“ при приключване на поръчката си в сайта www.sopharmacy.bg. С пълните условия клиентите могат да се запознаят на https://sopharmacy.bg/bg/news/lidl.

Освен предимства при покупки на продукти за тялото, Lidl Plus осигурява и едно доста различно преимущество за потребителите на приложението. От 13 септември до 13 октомври те могат да активират двумесечен напълно безплатен тестови период за Storytel.

В него ще открият над 200 000 аудио и електронни книги на български и английски език, подкасти и аудио сериали и да четат и слушат неограничено докато почиват, пътуват или пазаруват. За целта е необходимо само да се създаде профил на www.storytel.com/промоционална-кампания.

Общите условия за използването на Storytel могат да се прочетат на https://www.storytel.com/bg/bg/documents/terms-and-conditions.

Повече информация за начина на ползване на партньорската програма и конкретните отстъпки, могат да бъдат открити в секция „Партньори" на самото приложение или на www.lidlplus.bg.