През 2017 г. приходите на Pinterest достигнаха 500 млн. долара. Компанията обаче е на път да достигне до постъпления от 1 млрд. долара през настоящата година, споделят източници на CNBC, пожелали анонимност. Двойният ръст се дължи основно на 200 млн. активни потребители на месечна база, както и на ръста при мобилната реклама.

Успехът тласка компанията към фондовата борса, като се очаква Pinterest да осъществи първично публично предлагане през второто тримесечие на 2019 г.

С това Pinterest ще се присъедини към група от стартъп компании с високи оценки и многомилионна аудитория като AirBnb и Uber, които също се очаква да излязат на борсата с IPO през 2019 г.

Последните сделки на вторичния пазар оценяват Pinterest между 13 и 15 млрд. долара. Последният кръг на финансиране за платформата беше през юни миналата година, когато тя беше оценена на 12.3 млрд. долара.

По последни данни на eMarketer, Google и Facebook днес контролират 57% от съвкупните разходи за дигитална реклама. През 2017 г. рекламодателите в САЩ са похарчили внушителните 88 млрд. долара за реклама.

През изминалата година на борсата се листва Snap, която таргетира по-младата аудитория. Приходите на компанията за 2017 г. достигнаха 824.9 млн. долара, на фона на загуба от 3.5 млрд. долара.

Въпреки очакваните 1 млрд. долара приходи за настоящата година от Pinterest, това е доста по-малко от предварителните очаквания на компанията. През 2015 г. TechCrunch информира, че за 2018 г. Pinterest прогнозира приходи от 2.8 млрд. долара, като цитира финансови документи от компанията.