Способността да работите в екип с колегите в офиса е от голямо значение - тя може да спомогне за израстването в кариерата или обратното.

Перфектните екипни играчи са способни да вършат по-добре задачите си, получават по-голямо удовлетворение от работата си и действията им имат съществено влияние върху компанията, в която работят.

Екипът за сайта IvankaTrump.com споделя няколко съвета как можете да развиете това умение.

1. Бъдете автентични и уязвими

Уязвимостта позволява на хората да споделят и да изразяват емоциите и мислите си в среда, в която не се чувстват застрашени. Автентичността, от своя страна, е ключът към изграждането на доверие сред колегите.

"Хората трябва да усещат, че ви е грижа за тях - и те няма да се почувстват по този начин, ако не им показвате на практика, че ви е грижа", казва Иванка Тръмп.

2. Подкрепяйте колегите си

Все по-често жените отказват да се състезават помежду си на работното място. Вместо това те започват да градят отношения на базата на взаимната подкрепа.

Огледайте работното си място и се запитайте - помагам ли по някакъв начин на жените, с които работя? Има ли човек в офиса, който може да има полза от съвета ми? Ако досега не сте правили нищо за колегите, започнете да действате.

3. Бъдете добър слушател

По време на среща винаги изслушвайте колегите си - разберете какво точно искат да споделят. Не използвайте думите им, за да наложите своето мнение. Подкрепяйте идеите и мислите им. Не им се противопоставяйте мигновено. Когато се съгласявате с тях или не с това, което казват, бъдете внимателни и коректни в думите си.

4. Не клюкарствайте

Думите ви в крайна сметка ще стигнат до ушите им в колкото й малък колектив да сте ги изрекли.

Съсредоточете се върху своето представяне и продуктивност. Оставете клюките на другите.

5. Приоритизирайте опознаването на колегите си

Питате колегите си как са всеки работен ден. Може да става дума за 10-минутен разговор сутринта или по обяд - въпросът е да бъдете постоянни и ангажирани.