Amazon иска да продава и билети за събития

921
Amazon иска да продава и билети за събития

© Pixabay

Билети за спортни срещи, концерти и други събития навярно скоро ще могат да се купуват чрез Amazon.

Компанията е в търсене на партньори, чрез които да успее да навлезе на този пазар, който в САЩ е силно доминиран от фирмата Ticketmaster, предава Reuters, позовавайки се на свои източници. 

Amazon може и да са избрали правилния момент за навлизане в този бизнес, тъй като Ticketmaster е подложена на тежки критики заради своите практики и такси.

По информация на Reuters, към плановете на Amazon има интерес от страна на спортните лиги, операторите на зали и стадиони и спортните отбори в САЩ, които търсят разнообразни канали за увеличаване на своите продажби.

Ticketmaster засега успява да се справи с конкуренцията на фирми, като Universe и Front Gate. От друга страна обаче, Amazon не е стартъп и може да направи доста повече за завладяване на пазара на билети в САЩ.

Освен това, компанията вече има взаимоотношения с ключови представители на музикалната индустрия и навярно една от най-големите бази с клиенти, чиято информация относно разплащателните им навици е надлежно натрупана на сървърите на платформата, пише TechCrunch.

Според Reuters, Amazon вече са разговаряли с Ticketmaster относно потенциално партньорство, но диалогът понастоящем се намира в застой.

Компанията също така е водила преговори със спортните лиги в САЩ за евентуалното създаване на вторичен пазар за билети, където вече закупени пропуски могат да се препродават на други фенове съвсем легално.

Извинявай, Бил Гейтс, светът има нов най-богат човекИли поне за кратко

Трудност пред Amazon се явява желанието на спортните отбори и лиги в САЩ да получат достъп до данните на потребителите на платформата, за да могат да изготвят по-ефективен маркетинг, което респективно ще вдигне и продажбите им. Технологичната компания обаче засега няма никакво желание да споделя данните с трети лица.  
Продажбата на билети може да се превърне в една от движещите сили за увеличение на Prime потребителите – представете си как Amazon е способен да запазва най-качествените места за спортни събития или концерти само за Prime потребители на платформата.

Този модел вече се използва и от други бизнеси, като например картовия оператор American Express.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg