AT&T и Verizon също бойкотират рекламирането в Google

1722
AT&T и Verizon също бойкотират рекламирането в Google

© Pixabay

Американските гиганти AT&T и Verizon са последните компании, които изтеглиха средствата си за реклама от мрежата на Google. Причина за това е, че Google  не прави достатъчно, за да предотврати визуализирането на реклами редом до неподходящо съдържание, като например клипове, призоваващи към тероризъм и т.н. 

Двата телекомуникационни конгломерата излязоха с официално съобщение, че прекратяват рекламирането чрез визуални послания в YouTube и Google, докато не бъдат уверени, че техните банери няма да се появяват редом до клипове с неподходящо съдържание. 

Скандалът около рекламните канали на технологичния гигант се разрази миналата седмица след вестникарско разследване. Според публикацията, инструментите на Google за таргетиране на рекламните послания не работят ефективно.

В резултат на това, редица реклами на корпорации - и дори тези на британското правителство, се визуализират редом до клипове, като речи на бившия лидер на Ку-клукс-клан, призиви на терористични организации и прочее.

В отговор на обвиненията, от Google обещаха да дадат на брандовете повече контрол над техните реклами, така че лесно да се избягва повтарянето на подобен казус.

Google под натиск след гаф с реклами на английското правителствоGoogle се изправя пред вълна от гневни потребители, след като реклами на сериозни брандове и на британското правителство се появяват върху меко казано неподходящи видео клипове

"Не коментираме индивидуални клиенти, но както обявихме, вече сме започнали обширен преглед на рекламните ни политики и поехме публично анганжимент да направим промени, които да дават повече контрол на рекламодателите къде да се появяват техните реклами“, казва говорителят на Google, цитиран от Techcrunch.com.

Бойкотът на AT&T и Verizon може да намали сериозно приходите от реклама на технологичния гигант. Според данните на Kantar Media, цитирани от Bloomberg, Verizon и AT&T са съответно третият и четвъртият най-голям рекламодател в САЩ. Само AT&T е разполагала с бюджет за реклама от 941.9 млн. долара през миналата година.

Сред компаниите, бойкотиращи Google, освен британското правителство, са Havas SA, Sainbury's, Toyota Motor, Volkswagen, GlaxoSmithKline, The British Broadcasting Corporation и изданието The Guardian. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg