Банка ДСК официално откри първия си клон от ново поколение, който предлага пълно дигитално обслужване, съобразено с най-новите достижения на високите технологии в банковия сектор. Офисът се намира в столичния „Сердика Център”, съобщават от пресцентъра на банката.

С него се слага началото на ново поколение офиси на банката, отговарящи на съвременните изисквания на клиентите. Банка ДСК започва да реализира политиката си за все повече поделения с модерен и конкурентен облик за да отговори на стремителните промени в сферата на високите технологии.

Офисът в „Сердика Център“ представлява хибридно пространство съвместяващо най-добрите практики на онлайн и офлайн обслужването.

Клонът дава възможност за пълно самообслужване за клиентите запознати с IT новостите, като същевременно е място където всички могат да научат повече за възможностите на онлайн банкирането.

„Живеем в епохата на дигитализация, която променя стремглаво бизнес моделите и работната среда. Ето защо ние даваме на нашите клиенти обслужване, което изпреварва промените“, коментира Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

Още на входа на новия клон, два екрана запознават влизащите с подробна информация за предлаганите продукти и услуги. Във вътрешността е инсталирана специална конзола с възможност за интернет банкиране, „виртуална папка“, съдържаща всички необходими документи и описание на стъпките за калкулиране и кандидатстване за кредит. Папката съдържа и друга полезна информация – в нея е представена тарифата за услугите на Банка ДСК, лихвен бюлетин и др.. От екран клиент може да заяви и калкулира сам кредита си, въвеждайки размера и допълнителни параметри, може да види всички такси и комисиони, размера на вноски и всичко важно, което трябва да знае, преди да предприеме кандидатстване за кредит.

В обособена зона са предоставени таблети за работа със специализирани мобилни приложения на банката за тези, които са свикнали да банкират отдалечено. В зоната за посрещане банкомати за вноски, теглене и бързи плащания посрещат клиенти, за да ги улеснят напълно самостоятелно да извършват трансакции.

Новият офис предлага директен контакст на клиентите със служители на банката, като клонът разполага с три консултантски и две бързи касови места.

„Използвали сме новите технологии, за да ограничим максимално броя на документите на хартиен носител чрез прилагане на съвременен процес по подписване на документи с електронна писалка на специализирани устройства и тяхното изпращане по електронен път към клиентите. Постигнато е намаляване времето на обслужване чрез прилагане на автоматизиран процес на регистрация и актуализация на данните на клиенти в банковата система.”, добавят от Банка ДСК.