Facebook пуска конкурент на YouTube на име Watch

2271
Facebook пуска конкурент на YouTube на име Watch

© Pixabay

Facebook обяви нова услуга, която ще влезе в пряка конкуренция с YouTube.

В публикация в своя блог социалната мрежа обяви нов начин за гледане на клипове във Facebook, носещ името Watch.

При все че в последно време се говори, че социалната мрежа ще продуцира свои собствени предавания, Watch прилича по-скоро на платформата на Google за видеосподеляне YouTube, пише CNBC.

Новата услуга позволява на потребителите да откриват клипове по-лесно извън своя нюзфийд, като освен това те могат да създават и свой Watchlist с клипове в него.

Потребителите ще могат да следват видеа, публикувани от техните любими артисти, браднове или организации, подобно на системата на YouTube.

Първоначално новата услуга ще бъде достъпна до ограничен брой потребители и създатели на клипове в САЩ. Засега Facebook не съобщава някакви конкретни дати за пускане на Watch на масовия пазар.

Никой не е спечелил повече пари от Марк Закърбърг през 2017 г.Планира ли милиардерът да навлезе в политиката

По информация на TechCrunch, някои вече имат достъп до съдържанието на Watch.

Освен това Facebook ще дава 55% от приходите, идващи от реклами, на създателите на клипове специално за платформата на Марк Закърбърг.   

Преди време оперативният директор на Facebook Шерил Сандбърг сподели пред CNBC, че компанията прави някои инвестиции в посока създаването на епизодично съдържание. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас