iProspect беше обявена за най-добрата Digital Performance агенция в света. Тя беше поставена под номер 1 от RECMA (компания за изследване и оценка на рекламните агенции) в годишния доклад на дигиталните агенции, с оценка далеч по-висока от най-близките си конкуренти.

В цялостното си представяне на пазара агенцията се нарежда на 10-о място в списъка на RECMA за водещи дигитални агенции.

"Това е един блестящ успех за началото на годината и истинско доказателство за намерението ни да бъдем глобална мрежа номер едно през 2015 г.", каза Бен Ууд, президент на iProspect.

"RECMA е единственият източник в световен мащаб, на който агенциите могат да разчитат за независима оценка на база на конкурентоспособност, качество и разнообразие на услугите, развитие на персонала. Това е страхотно постижение, което и клиентите на българския пазар вече разбират по начина, по който се управляват техните дигитални кампании", заяви Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България.

От октомври 2014 г. услугите на iProspect са достъпни и за българския пазар чрез медия агенциите Carat и Vizeum, част от Dentsu Aegis Network България. Клиентите на iProspect у нас се възползват от опита на компанията в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2 000 специалисти в 63 офиса, разположени на 6 континента.

Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне – оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.