Как да управляваме входящите си фактури ефективно?

2203
Как да управляваме входящите си фактури ефективно?

© Konica Minolta

Ключов момент за успеха на всеки бизнес е да поддържа своята конкурентноспособност. За да останат в крачка, все повече бизнеси се фокусират върху това да подобрят работните си процеси посредством решения за управление на съдържанието (ECM).

Един от важните процеси, който има нужда от оптимизация и автоматизация, е обработката на входящи фактури. За целта компаниите се нуждаят от внедряването на бърза и точна система за управление им. 

Част от проблемите, които се срещат при обработката на фактури, са ръчното въвеждане на данните на контрагента, процеса по одобрение на разходите на много различни нива, което, от своя страна, може да забави плащането на фактурите в срок.

Освен това, последващото движение на фактурите и моментният статус на документа са трудно проследими, а не на последно място трябва да се отчете и времеемкото търсене на архивирания документ. 

Наличието на ECM решение обаче, може да спомогне да въведете ред в целия работен поток. Благодарение на него ще управлявате лесно и ефективно входящите си фактури през целия им жизнен цикъл.

Ще избегнете ръчната работа по въвеждане на данните и ще разполагате с автоматичен процес на одобрение и контрол върху разходите, надеждно съхранение и лесно последващо търсене по предварително зададени индекси. Важно е да се спомене и максималната сигурност на информацията, която се гарантира от системата за управление на съдържанието.

Интересувате се от решение за управление на вашите входящи фактури? Свържете се с нас на info@konicaminolta.bg.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg