Нов скандал с пътник на United Airlines

2584
Нов скандал с пътник на United Airlines

© Pixabay

Авиокомпанията United Airlines отново попадна в центъра на скандал.

След като превозвачът се изложи чрез насилственото извличане на пътник от самолет, сега в медиите се появи нов случай на лошо отношение към клиент.

Компанията официално се извини на учител от Хавай, който е бил принуден да пътува с 2-годишния си син на коленете за три часа и половина, след като служител настанил друг пътник на мястото на детето, което било платено.

Учителят Шърли Ямаучи посочва, че е платилa по близо 1000 долара за две места в самолета, тъй като децата над 2-годишна възраст трябвало да имат собствена седлака на борда, предава Hawaii News Now, цитирани от CNBC.

Тя и нейният син на име Тайзо се качили на самолета в Хюстън и заели местата си.

По думите на потърпевшата, стюардеса на United Airlines е дошла да се увери дали Тайзо е на мястото си, преди да се появи пътник с билет, номериран за седалката на детето.  

Ямаучи казва, че е казал на стюардесата за проблема, но жената просто свила рамене, заявявайки, че полетът е пълен, след което си тръгнала.

United Airlines е поднесла извиненията си 5 дни след инцидента.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...