Авиокомпанията United Airlines отново попадна в центъра на скандал.

След като превозвачът се изложи чрез насилственото извличане на пътник от самолет, сега в медиите се появи нов случай на лошо отношение към клиент.

Компанията официално се извини на учител от Хавай, който е бил принуден да пътува с 2-годишния си син на коленете за три часа и половина, след като служител настанил друг пътник на мястото на детето, което било платено.

Учителят Шърли Ямаучи посочва, че е платилa по близо 1000 долара за две места в самолета, тъй като децата над 2-годишна възраст трябвало да имат собствена седлака на борда, предава Hawaii News Now, цитирани от CNBC.

Тя и нейният син на име Тайзо се качили на самолета в Хюстън и заели местата си.

По думите на потърпевшата, стюардеса на United Airlines е дошла да се увери дали Тайзо е на мястото си, преди да се появи пътник с билет, номериран за седалката на детето.

Ямаучи казва, че е казал на стюардесата за проблема, но жената просто свила рамене, заявявайки, че полетът е пълен, след което си тръгнала.

United Airlines е поднесла извиненията си 5 дни след инцидента.