Няколко американски вестници във Филаделфия излязоха с реклами на несъществуваща авиокомпания, която обещавала да изчислява стойността на билетите за всеки пасажер индивидуално в зависимост от теглото му.

Еднодневната рекламна кампания на авиопревозвач с името Derrie-Air "била проведена от медийния холдинг, който е собственик на изданията Philadelphia Inquirer и Philadelphia Daily News, съвместно с рекламната агенция Gyro.

Авторите й признали, че целта им е била да покажат своите възможности в създаването и налагането на търговски марки, както и разбира се....да накарат хората да се усмихнат. Очевидно те са постигнали целта си.

За новата авиокомпания, чийто лозунг е "По-малко тежиш - по-малко ще платиш" веднага се заговорило в интернет пространството - по форуми и блогове. Създателите на рекламната кампания дори направили и сайт на измислената Derrie-Air, където се разяснява ценовата й политика, целите й да опазва околната среда и др.

Със съвсем ситни букви най-отдолу на страницата най-бдителните могат да прочетат цялата истина за нея.