Скоро след дипломирането си Гарет Мареро започнал работа във финансовия сектор и заживял в Сан Франциско. След като веднъж отишъл на почивка до Хавайските острови, сърцето му останало там.

Започнал да мисли: „Когато се пенсионирам, това е мястото, където искам да живея”. По-късно мисълта му прераснала в „Как мога да се преместя в Хавай по-скоро”, докато накрая не се превърнала в „Как мога да се преместя в Хавай веднага”.

Докато бил на почивка, мъжът попитал дали могат да му сервират местна бира. Това обаче се оказало невъзможно, тъй като всички бири на острова се внасяли от някъде другаде. Като голям любител на крафт (занаятчийска) бирата, Мареро видял възможността точно тук.

Той напуснал финансовата си длъжност и започнал да планира новия си бизнес. През 2004 г., когато бил на 26 години, той се преместил в мечтания Хавай.

Беше рискован ход да напусна корпоративната си длъжност, за да правя бира в нова държава, казва Мореро. По думите му, тогава е бил достатъчно млад, за да си мисли - типично по младежки, че няма как да не се справи с новото начинание.

„По това време банките дори не искаха да разговорят с нас. Добре, де, говореха с нас, но обикновено ни се смееха”, казва предприемачът, цитиран от CNBC.

Той и тогавашната му приятелка Мелани Оксли събрали малка сума пари от техните семейства, която използвали, за да купят първия си обект с витрина, изложена с лице към улицата. Maua Brewing Company стартирала като единичен обект – пъб/ресторант, сервиращ крафт бира, произведена от тях самите. Заведението отворило врати в края на януари 2005 г.

Търсенето на бира надвишило капацитета на заведението им и те решили да започнал производство на бутилирана бира, която през 2007 г. тръгнала по търговската мрежа на дребно.

През 2012 г., в търсена на начин как да се разшири производството, компанията си осигурила гарантиран от правителството заем, който позволил на Мареро и Оксли да отворят втора производствена база. Това увеличило нивото на продукцията им от 18 хил. барела бира до близо 40 хил. барела бира, посочва предприемачът.

Така през 2013 година, 8 години след стартирането си, Maui Brewing Company започнала да отчита реализирани продажби за над 10 млн. долара.

В наши дни, хавайската пивоварна има близо 400 служители. До началото на 2019 г. компанията ще има четири ресторанта, като се очаква служителите да нараснат до 700 души.

През 2016 г. продажбите на пивоварната възлизат на между 12 млн. и 16 млн. долара. През тази година Maui Brewing Company очаква продажби за над 20 млн. долара.

Перманентният растеж на пивоварната печели и национално признание в САЩ. През тази седмица държавната агенция Small Business Administration награди Мареро, който е на 38 години, и Оксли с приза National Small Business Persons of the Year (Личност на годината, занимаваща се с малък бизнес).

Всичко това се случва само за да докаже, че няма невъзможни неща, стига човек да следва мечтите си.