Печалбата на Time Warner достигна по-добри нива от очакваното, благодарение на хитовия филм Wonder Woman (Жената чудо).

Медийната корпорация отчете 11.6% ръст на годишна база в нетните си печалба през второто тримесечие на тази година - до сумата от 1.1 млрд. долара, благодарение на добрите резултати на Warner Bros – дъщерната компания на Time Warner, която включва и филмовия бизнес на корпорацията.

Лентата Wander Woman, в която участва израелската актриса Гал Гадот, отчита приходи от прожекции в световен мащаб в размер на 800 млн. долара към края на месец юли тази година, сочат от компанията, цитирани от BBC.

Филмът ще има продължение, което ще излезе в края на 2019 г.

От Time Warner посочват, че общите приходи на компанията нарастват с 5%, до 7.3 млрд. долара за второто тримесечие на тази година, въпреки отчетения спад в приходите от реклама от дъщерната Turner, която притежава новинарския канал CNN.

Това е поредният пример, показващ, че разцветът на стрийминг платформи, като Netflix, изземва рекламните приходи на конвенционалните телевизии.

Освен всичко друго, приходите от HBO - канал, притежаван от Time Warner, също нарастват до 1.48 млрд. долара. Това обаче е по-ниска сума от очакваните 1.51 млрд. долара, по данни на компанията FactSet.

Time Warner се представя най-добре чрез подразделението си Warner Bros, където приходите растат с 12%, до близо 3 млрд. долара, поради по-добри продажби на филми и видео игри.

Компанията посочва, че Wonder Woman е най-печелившият филм, режисиран от жена, и третият най-печеливш в САЩ в цялата история на Warner Bros.

Успехът на филмите Lego Batman Movie и „Фантастични животни и къде да ги намерим“ също са повишили приходите на компанията.

Акциите на Time Warner отвориха днешната сесия на борсата в Ню Йорк с 0.16% по-висока цена.