Агенция за PR и корпоративни комуникации InterImage поема публичните комуникации на световния лидер в енергийния мениджмънт и автоматизация Schneider Electric в България.

Екипът на InterIamge ще се грижи за това основните послания, иновации и проекти на Schneider Electric да достигат и да бъдат разбрани, отличени и оценени от външнитe и вътрешни публики на компанията.

Екипът на InterImage работи в тясно сътрудничество с отдел „Маркетинг“ на Schneider Electric в централата в София и отдел "Човешки ресурси" в Пловдив, където се намира производствената база на компанията. В идните месеци предстоят значими събития за компанията в национален и глобален план.

Сред първите ангажименти на InterImage са не само цялостната комуникация, но и споделянето на ясния ангажимент за устойчиво развитие на иновациите на Schneider Electric. Много значима за компанията в глобален комуникационен мащаб е и EcoStruxure™ - изключително иновативна IoT система, лесна за интегриране в домове, сгради, центрове за данни, инфраструктурни проекти и промишленост.

Във връзка с избора на комуникационна агенция, Калина Петкова, Мениджър маркетингови комуникации на Schneider Electric България сподели: „Привлече ни желанието на Интеримидж да навлязат в нашия контекст и да опознаят темите на един съвсем предварителен етап, когато все още изобщо не беше ясно дали усилията им биха се отплатили. Този естествен интерес към темите на една компания винаги е обещаващ за бъдещото сътрудничество с агенция.“

„От самото начало подходихме с огромен ентусиазъм към заданието на Schneider Electric, защото всичко, което реализира компанията е не само впечатляващо, но и много вдъхновяващо. „Life Is On – навсякъде, за всеки, във всеки момент и по всяко време“ – това гарантират технологиите на Schneider Electric. Това дава светлина и на нашата мотивация в работата ни за Schneider Electric“, споделя Стела Ерера, PR Projects Lead на InterImage.

Екипът на InterImage ще се грижи и за развитието на социално отговорните инициативи и ангажираност на Schneider Electric в България, свързани с глобалната кауза на компанията, а именно – борбата с енергийната бедност.