Schneider Electric с конкретни действия в отговор на COVID-19

1412
Schneider Electric с конкретни действия в отговор на COVID-19

© Schneider Electric

За шеста поредна година Schneider Electric - лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията, обяви своите финансови и нефинансови резултати за първото тримесечие на 2020 г.

Всяко тримесечие Schneider Electric публикува 21 показателя от Schneider Sustainability Impact (SSI), измерващ напредъка по отношение на устойчивото развитие за 2018-2020 г. в съответствие с ангажиментите на Конференцията по изменение на климата в Париж (COP 21) и целите на ООН за устойчиво развитие.

През това тримесечие отпечатъкът на устойчивост на Schneider достигна 7.15 при максимална стойност 10. Наблюдава се известно забавяне: от стойност на показателя 7.77 за
предходното тримесечие, което е очаквано с оглед на настоящата криза.


Всички нефинансови резултати за първата четвърт на 2020 г. са публикувани на уебсайта на Групата www.schneider-electric.com/sri

Жил Вермо Дезрош, старши вицепрезидент Устойчиво развитие на Schneider Electric, посочи: „Изправени сме пред безпрецедентно предизвикателство, засягащо милиарди хора по света, а устойчивостта запазва своята значимост. Убеден съм, че заедно можем да стигнем още по-далеч, ако преследваме общи глобални цели. Schneider Electric внимателно следи и реагира на бързо развиващата се световна здравна и икономическа криза, породена от Covid-19 (новия коронавирус).

Фондацията на Schneider Electric се отзова незабавно, като даде старт на фонда Tomorrow Rising, който осигурява нашите своевременни действия в отговор на непосредствените нужди, и ще допринесе за възстановяването от кризата и за по-стабилно бъдеще".

Schneider Electric в България по време на кризата Covid-19

Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив не е прекъсвала своята дейност, като са въведени и се изпълняват стриктно всички зададени мерки за безопасност и опазване здравето на служителите.

Реализирана е промяна на маршрутите за влизане и излизане от фабриката и разделяне на потоците на движение от хора. Осигурени са всички предпазни средства. Въведени са и мерки спрямо спецификата на производството и дейността на фабриката като допълнителни отстояния при работа на различните станции и мерки за безопасност при превоза на служителите.

По време на настоящата криза Schneider Electric в България постави акцент върху важността на професионалната квалификация и образованието в трудните условия на социална изолация. Компанията организира безплатни образователни семинари, насочени към партньорите от екосистемата й и към външна публика.

Лекторите са част от високо специализирания инженерен екип на компанията.

Ангажименти за устойчиво развитие в отговор на кризата с Covid-19

С днешна дата Групата на Schneider Electric е единна в отговора си на кризата и в подготовката за възстановяване чрез дейности по четири основни стълба:

1. В подкрепа на служителите навсякъде по света
Приоритет на Schneider Electric е да гарантира здравето и безопасността на всички свои служители в цял свят, като прилага мерки и предписания в съответствие с директивите на местната власт.

В отговор на кризата, свързана с Covid-19, Групата е повишила съществуващите си глобални стандарти за обезщетенията (живот, здраве и семейни грижи) на всички свои служители по света за периода на кризата. В края на 2019 г. две от водещите програми, част от стълба „Здраве и равенство“ на Schneider Sustainability Impact, достигнаха близо до пълното си покритие (програмите за равно заплащане по пол и глобалните програми за семейни отпуски).

2. В подкрепа на обществото и експертен принос към екосистемата
Schneider Electric се радва на световно признание като основен бизнес, осигуряващ непрекъснатост на услугите в критично важни обекти като болници, центрове за данни, информационни мрежи, логистични вериги за доставки на храни при контролирана температура, енергетика, транспорт, водопречиствателни станции и жизненоважни промишлени сектори.

Гарантирането на непрекъснатост на обслужването на критично важни сектори във всички страни и общности, където работи Schneider Electric, е отговорност, поета от Групата, както и нейният основен принос в борбата срещу Covid-19. В този контекст Групата е фокусирана върху поддържането на операции за обслужване на критично важна инфраструктура в съответствие със здравните предписания и разпоредбите на централните и местните власти, като осъществява тази мисия в цялата си бизнес екосистема: от доставчици до партньори и дистрибутори.

Schneider Electric осигурява дигитално обучение за своите служители, както и за своите партньори чрез онлайн платформи като Energy University, а за служителите със семейства предлага специални семейни обучителни модули.

3. Мобилизиране на хората в подкрепа на общностите
На 8 април Фондация Schneider Electric обяви създаването на фонд за борба срещу Covid-19. Под името Tomorrow Rising fund той подкрепя спешни и дългосрочни действия за възстановяване от кризата с Covid-19 във всички региони, където оперира Групата. Фондация Schneider Electric отправя покана към лидери и служители, които могат при желание да направят дарения.

А компанията се ангажира да дари средства, равни по размер на всички набрани от индивидите суми.

Жан-Паскал Трикоар – президент и главен изпълнителен директор – ще внася 25% от основната си заплата във фонда Tomorrow Rising по време на настоящата криза. Примерът му е последван от членовете на Изпълнителния комитет на Schneider Electric, които са поели ангажимент да внасят 10% от основната си заплата по време на кризата.

Чрез тези инициативи Schneider Electric потвърждава своята ангажираност към устойчивото развитие и изразява признателност към всички, които проявяват изключителна смелост в усилията за борба с пандемията. Например:

Във Франция над 100 служители на Schneider Electric са се включили доброволно като квалифицирани оператори, които работят 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата за
период от шест седмици в помощ на Air Liquide site in Antony (южно от Париж) за доставката на 10 000 респиратора по поръчка на френското правителство.

В Индия повече от 10 000 електротехници и техните семейства имат достъп до дарени средства по време на наложената карантина.

В цял свят Schneider подкрепя болниците и доставчиците на здравни услуги, за да гарантира непрекъснатостта на процесите в тези важни обекти.

Служителите в заводите на Schneider по света започнаха 3Д принтиране на предпазни шлемове като дарение на медицински заведения.

4. В подкрепа на зелено възстановяване
Schneider Electric вярва, че икономическото възобновяване е възможност за положителна трансформация на обществото. Ето защо Групата насърчава решения и инвестиции, водещи до декарбонизация, децентрализация и дигитализация. Schneider Electric се присъедини към „Алианса за зелено възстановяване“ на Европейския парламент, за да участва в дискусията на плановете за зелени инвестиции след кризата.

Алиансът се ангажира да предложи необходимите инвестиционни решения, съобразени с климатичните приоритети, за да съживи икономиката след кризата. Освен това Schneider Electric съобщи за подписването на Европейския пакт за пластмаса по повод неговото официално представяне на 6 март 2020 г.

Българският бизнес

Всичко по темата Коронавирусът COVID-19

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg