Шефът на най-голямата рекламна агенция: Намерете време да мислите

2696
Шефът на най-голямата рекламна агенция: Намерете време да мислите

© Pixabay

Сър Мартин Сорел – изпълнителният директор на най-голямата фирма за реклама в света WPP, разкрива, че намирането на баланса между кариерата, семейството и приноса към обществото се е превърнал във върховното му изпитание в днешния свързан свят.

Това признание Сорел направи в специално предаване на CNBC от Mobile World Congress в Барселона, където той говори за особеностите на рекламния сектор и изложи своето виждане за това какви качества трябва да притежава един специалист, за да се надява на успех в тази сфера.

„Мисля, че нашият бизнес не е мозъчна хирургия, но става все по-сложен,“ изтъква Сорел в интервюто. „Упоритостта, решителността и скоростта са наистина важни.“

„Трябва да сте все по-ефективни в това, което правите,“ продължава той. „Да вършите повече работа с по-малко ресурси. Така функционира светът в момента.“

За един специалист в сферата на професионалните услуги е много важно да бъде на разположение по всяко време на денонощието и във всеки ден от седмицата. „Нещата не се случват (само) от понеделник до петък. Работа излиза в събота, на Коледа или както се случи.“

Необходимостта да бъде свързан към интернет, дори и по време на полет, оказва влияние върху избора му на авиокомпания. „Нещата се случват толкова бързо, че да не си свързан, докато си в самолета за осем или десет часа, не е от особена полза,“ отбелязва Сорел.

Но при тази постоянна свързаност към интернет понякога става трудно да намериш време да мислиш. А намирането на време за мислене е много важно, смята шефът на WPP, макар че според него е задължително това да става за сметка на бизнеса.

Сорел е открил, че именно самолетните полети му позволяват да намери баланса между тези две крайности. „По време на тези пътувания имате време да помислите за приоритетите си и как да ги осъществите,“ отбелязва той.

WPP е най-голямата компания в света на рекламата, притежаваща редица големи рекламни агенции, като Ogilvy & Mather, JWT, Cohn & Wolfe и много други. Компанията е основана през 1971 г. под името Wire and Plastic Products.

През 1985 г. Сорел придобива контролен пакет акции от бизнеса, който по това време се занимава с производство на пазарски кошници, и го насочва към рекламата.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас