Акциите на американския производител на спортни облекла Nike поскъпнаха с над 15% след затварянето на редовната борсова сесия във вторник.

Компанията отчете доста по-силни финансови резултати от очакваното за третото фискално тримесечие, включително и ръст от 36% на онлайн продажбите.

Печалбата на Nike за тримесечието достига 847 милиона долара (53 цента на акция), в сравнение с 1.1 милиарда долара (68 цента на акция) за съответния период на миналата година.

Приходите пък се увеличават с 5%, до 10.1 милиарда долара, най-вече благодарение на Nike Direct (поделението за директни продажби на дребно), което регистрира 13% ръст в оборота.

Общо за всички пазари, където компанията има дигитално присъствие, ръстът на онлайн поръчките достига 36%. По този начин от Nike са успели да компенсират свиването на потреблението в Китай в първите месеци на годината, предизвикано от разпространението на коронавируса.

Сенатът на САЩ одобри стимули за 2 трилиона долара Сенатът и Белия дом в САЩ постигнаха споразумение за отпускането на пакет от икономически стимули