MGO Global, която е най-известна с това, че притежава лиценза за линията дрехи и артикули на футболната звезда Лионел Меси, направи своето първично публично предлагане в петък. Това е едно от първите IPO на NASDAQ за 2023 г.

В рамките на първата търговска сесия бяха предложени 1,5 милиона акции на цена от 5 долара. Акциите на компанията скочиха в началото на търговията в петък и поскъпнаха с повече от 200%, преди да паднат отново малко под първоначалната си цена при затварянето на пазара.

Базираната във Флорида MGO Global е основана през 2018 г. и се представя като компания с портфолио от лайфстайл марки, фокусирана върху стратегическото използване на известността и влиянието на световноизвестни спортисти, артистии и други „културни икони“. Джини Хилфигер, най-малкият брат на модния дизайнер Томи Хилфигер, е сред съоснователите на MGO Global.


10-те най-очаквани IPO през следващата годинаСлед дълга суша можем да видим завръщането на IPO пазара в края на 2023 г.

MGO управлява уебсайта Messi Store, който продава всичко, свързано с футболиста: от тениски през плакати до бельо.

Според договор от януари 2023 г. футболната везда ще получава 12% от продажбите на своите продукти с минимална гаранция от 4,2 милиона долара в рамките на три години, съобщава Fast Company.

Не е ясно обаче дали популярността на Меси може да помогне на компанията да се възстанови финансово. MGO отчете спад на годишните приходи за първите три тримесечия на 2022 г. След приходи от 557 641 долара за първите девет месеца на 2021 г., за същия период на 2022 г. те спаднаха до 336 103 долара.

Компанията заяви, че планира да разшири колекцията си от лайфстайл марки чрез сътрудничество с производители, лицензи, придобивания и развитие на собствени марки.