Световно известна компания поема безмитните магазини на летище София

894
Световно известна компания поема безмитните магазини на летище София

© Dufry

Столичното летище сключи договор с Dufry за дейността в търговските зони за период от осем години и половина.

Фирмата беше избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина.

Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.


„Пътуващите през летище София заслужават най-доброто обслужване. Доверихме се на Dufry, защото те са световна компания, която ще осигури високо качество на услугите и ще промени облика на търговските зони. Тази промяна е част от мащабната трансформация на летище София, която вече изпълняваме,  каза Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София.

Компанията ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1 433 кв. м, като създаде два нови обекта на Терминал 2. Първият магазин ще бъде с площ 1 800 кв. м, като пътуващите ще преминават директно през него преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин с площ 170 кв. м. е предназначен за пристигащите пътници.

Факти за Европа, които вероятно още не сте чувалиНай-старият населен град в Европа е вцБългария

В обновените търговски площи пътниците ще могат да избират от световно известни марки, нови продукти и ексклузивни предложения. Силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.

В коментар за новия договор Алберто Иглесиас, главен оперативен директор за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток на избраната компания, заяви: „Dufry се гордее, че бе избрана в тази процедура.

Бихме искали да благодарим на летище София за доверието, което ни гласува. Като водещ световен търговец на дребно в сферата на пътуванията, ние ще използваме нашите обширни познания и опит, за да повишим нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които посещават летище София всяка година.

Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии.“

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg