Собствениците на малък бизнес могат да получат приоритетно обслужване в магазините на Теленор България, като си запазят онлайн, чрез специална форма, ден и час за персонализирана консултация.

Възможността да бъдат обслужени индивидуално, без да чакат на опашка, в удобно за тях време и място, е налична за всички собственици на малък и среден бизнес, независимо дали са клиенти на телекомуникационния оператор.

„В динамично променящата се бизнес среда бизнесът има нужда от индивидуално и ефективно обслужване. В Теленор вярваме, че трябва да помагаме на клиентите си да вършат работата си, без това да им отнема време или допълнителни усилия.

Затова, с развитието на технологиите, разработваме постоянно нови начини да предоставяме услуги, които са по-ефективни, решават специфични проблеми и носят предимство на клиентите ни в силно конкурентната среда“, каза Богдан Узелац, главен търговски директор на Теленор България.

Специалното приоритетно обслужване на Теленор за бизнес клиентите е изцяло съобразено с техните нужди, като им предлага информация за възможни решения за устойчиво и ефективно развитие на бизнеса, гъвкаво управление на абонаментите на фирмената група и използваните услуги на оператора.

Корпоративният „Бизнес портал“ на компанията предлага целия спектър услуги за бизнеса - от покупки на устройства, контрол и промени по услугите и абонамента на телефонните номера на служителите, до управление на служителски данни или SMS кампании към клиенти, партньори и служители. Чрез уеб приложението бизнес клиентите могат да управляват ефикасно бизнес услугите си и да контролират разходите си онлайн, по всяко време и отвсякъде.

Приоритетното и персонализирано обслужване на бизнеса е част от стратегията на Теленор да осигурява висококачествени услуги, отговарящи на динамиката и изискванията на бизнесите към телеком операторите.

Повече информация за услугите можете да откриете на сайта на оператора.