Фермата Achill в щата Нов Южен Уелс в Австралия може би е мястото, на което човек не очаква да намери луксозна марка за дрехи, но този имот с площ от 2 500 хектара е мястото, на което от Ermenegildo Zegna искат да бъдат.

През 2014 г. луксозната модна къща купува 60-процентен дял в тази семейна ферма. За председателя на компанията, трето поколение член на фамилията Паоло, това била много добра възможност да работи в тясно сътрудничество с хора, които произвеждат вълна, така че да разработва подходящите материи за продуктите на марката.

Да убедят фермера Чарли Ковънтри и неговото семейство да им продадат дял във фермата си е било предизвикателство, но в крайна сметка двете страни намират общи черти като семейни бизнеси.

"Определено имаме усещане за семейство, ангажираност и сериозност по отношение на това колко добре можеш да вършиш работата си, каквато и да е тя. Мисля, че между нас има много общи неща," казва Паоло.

За Ermenegildo Zegna покупката затваря цикъла на пълна верикална интеграция, определян от компанията като бизнес който стига от овцете до магазина. В днешната дигитална ера обаче крайната точка на бизнеса до голяма степен е и на екран, така че е важно компанията да се свързва с новото поколение клиенти, които използват технологиите.

"Дигиталната част от бизнеса прави една автентична фирмена марка, като нас, още по-истинска. Това просто ускорява процеса и аз гледам на него като на възможност," казва братовчедът на Паоло - Джилдо, който е главен изпълнителен директор на компанията.

"Смятаме, че бъдещето на луксозната мода, като цяло, не е само да създаваш невероятни продукти, но и да произвеждаш съдържание, а съдържанието в днешно време е почти по-ценно от самите продукти," казва Едуардо.

Продуктите обаче винаги са били основата на Zegna. Когато е едва на 18 г., Ерменджилдо Дзеня създава фабрика за вълна в италианското градче Триверо през 1910 г. с визията да създава най-добрите текстилни изделия в света.

След това започва да произвежда качествени италиански материи, а през последния век двамата му синове и шестима внуци разширяват бизнеса до световноизвестна луксозна марка за мъжко облекло.

Докато третото и четвъртото поколение на фамилията Дзеня планира бъдещето на марката, на фона на бързо променящата се бизнес и икономическа среда, едно нещо е сигурно – това е бизнес, който ще остане във фамилията.