На 17 май, по време на наградите на годишната конференция Southeast European Innovation, Technology and Sourcing Summit, Cargill получи поредното отличие за постиженията на своя център за споделени бизнес услуги в София (Cargill Business Services Sofia).

Наградите се организират от Българската аутсорсинг асоциация и BASSCOM (Българската асоциация на софтуерните компании), а за структурата на Cargill това е третата поредна награда за най-добър център за споделени бизнес услуги.

С приза Shared Service Center of the Year компанията отново беше отличена за заслугите си в предоставянето на операции с висока бизнес стойност на своите клиенти, за прилагането на добри практики в бранша и за приноса си за устойчивия растеж на сектора в страната.

В центъра за споделени услуги на Cargill в София работят над 1000 професионалисти, които управляват международните бизнес процеси на компанията и предоставят широко портфолио от висококачествени услуги с добавена стойност на структурите на Cargill в Европа, Близкия изток и Африка.

Дейностите са фокусирани основно върху финанси, човешки ресурси, транспорт и логистика и стратегическо снабдяване и се осъществяват на повече от 15 езика.

Методи Георгиев, изпълнителен директор на Cargill в България и оперативен директор на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София, сподели: „Много съм горд с нашата награда и благодаря на Българската аутсорсинг асоциация и BASSCOM за признанието към усилията на екипа ни да предоставяме услуги с добавена стойност не само на клиентите ни, но и цялостно в сектора в България.

Наградата Shared Service Center of the Year за 2019 г. е важно отличие за всичко, което правим, а фактът, че я печелим за трети пореден път, е огромен успех, който показва, че екипът ни е консистентен в това да е двигател на най-добрите практики в сраната ни.“