На 9 септември 2021 г. в Стара Загора ще отвори врати реконструираният магазин на BILLA, разположен на ул. „Свети Княз Борис“ №93.

Това е втори обект в града, който преминава през цялостна реновация, за да отговори на високите потребителски изисквания за модерна атмосфера и комфортно пазаруване.

Магазинът ще предложи изобилие от над 6500 продукта от водещи брандове с доказано високо качество, богат асортимент от артикули с български произход, любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium и прясно месо с марка „Българска ферма“.

Силно е и присъствието на свежите плодове и зеленчуци, отгледани по програмата „BILLA Градини“, която гарантира контрол на над 700 вида пестициди.

Тестове на седмична база в български и международни лаборатории показват, че в над 50% от случаите не се откриват остатъчни нива от пестициди, а 90% покриват по-високите от нормативните вътрешни изисквания, въведени като стандарт в програмата. Ползите са както за здравето на българския потребител и производител, така и за почвите и околната среда.

Дигиталните иновации също са застъпени на територията на модернизирания търговски обект в Стара Загора с присъствието на електронни етикети, а експресна каса обезпечава бързото преминаване на клиентите с по-малък брой покупки през касовата зона.

BILLA стартира реконструкция на втори свой обект в Стара ЗагорaСамо за месец магазинът ще претърпи модернизация, в която търговската верига инвестира 1 100 000 лв.

„За нас е от изключително важно да бъдем все по-близо до клиентите и техните нужди, ето защо инвестирахме близо 1 100 000 лв. за обновяването на втория магазин в Стара Загора.

Това е още една стъпка, с която доказваме, че с устойчиви и бързи темпове, ще продължим да надграждаме потребителското преживяване по време на пазаруване и да надхвърляме очакванията на всички, за които BILLA е доверен избор и партньор всеки ден,“ сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Специална брошура с промоционални предложения по повод откриването след реновация ще зарадва клиентите на търговския обект, които ще могат да се възползват и актуалната кампания за лоялни клиенти с продукти, вдъхновени от магичната поредица за Хари Потър.