Формула 1 проправя своя път към екосистемата Web3 с осем наскоро регистрирани търговски марки с добре познатото съкращение "F1", пише Coin Telegraph.

Според адвоката Майк Кондудис, специализиран в лицензирането на търговски марки, най-гледаното автомобилно състезание в Европа и Азия е подало осем заявления за търговски марки на 5 октомври, обхващащи криптовалута, незаменими токени (NFT), крипто пазари, магазини за виртуални стоки, търговия с криптовалута и копаене и блокчейн финансови транзакции.

Регистрираните търговски марки предполагат, че F1 има планове да играе активна роля в нововъзникващата Web3 екосистема със своята търговска марка, обхващаща софтуер за използване с криптовалута, мета токени, цифрови колекционерски предмети и NFT, както и софтуер за плащания в цифрова валута и обменни транзакции.

Извън софтуера, Формула 1 планира да отвори магазини за виртуални стоки, както и да предостави онлайн пазар за купувачи и продавачи на криптовалути и NFT.
F1 също ще се занимава с финансови трансакции чрез блокчейн технология, като предоставя цифрова валута или цифров токен.

Интернетът на бъдещето: Най-добрите примери за web3 в действиеКъм настоящия момент web3 е до голяма степен работа в прогрес, а различни хора имат много различни идеи за това как, в крайна сметка, ще изглежда

Обхватът на търговската марка се разширява и до развлекателни услуги, използващи виртуални стоки, а именно произведения на изкуството за изтегляне, криптовалута, дигитални колекционерски предмети, крипто-колекционерски предмети и NFT за използване в онлайн, виртуални среди, среди с добавена и смесена реалност.