Все повече хора говорят за незаменимите токени, по-известни като NFT.

Концепцията, която все още изглежда абстрактна за мнозина, започва да набира популярност дори и като част от дигиталната стратегия на марките.

Преди няколко дни организаторите на един от най-големите музикални фестивали в Мексико Tecate Pa'l Norte обявиха продажбата на NFT-та, създадени специално за събитието и заредени с доживотни ползи за онези, които решат да си купят.

На 16 март NFT-тата бяха разпродадени само за няколко минути след старта на продажбата.

Фестивалът отбелязва 10-ата си годишнина и за да отпразнува този повод, създаде 1 000 възпоменателни NFT-та за събитието, което ще се проведе на 1 и 2 април в Монтерей, в северната част на Мексико.

Сред екстрите, които носят NFT-тата на своите притежатели, са доживотни бекстейдж пропуски за притежателя и петима негови или нейни приятели, кетъринг с храна и напитки, достъп до луксозни тоалетни и двойни билети за бъдещи издания на фестивала, както и други неща, които не бяха разкрити, информира Entrepreneur.

На всички NFT-та на Pa'l Norte има изображение на един и същи лъв, но с различен дизайн. Цената на NFT-тата беше 0.04 етериума (равняващи се на 106 долара) и те бяха разпродадени за минути. Активите можеше да се купуват през MetaMask - браузър приставка, която позволява взаимодействие с етериум приложения.

Сега NFT могат да бъдат купени при вторична продажба в OpenSea, макар и доста по-скъпо. Вече има информация за оферта от порядъка на 100 етериума (около 267 352 долара).