Маркетингът в социалните мрежи – решение за конкурентоспособност на фирмите

2728
Маркетингът в социалните мрежи – решение за конкурентоспособност на фирмите

Социалните мрежи постепенно се трансформираха от среда за споделяне на лични преживявания и спомени към още една възможност компаниите да общуват с клиентите си. 

Днес включването в диалог с потребителите онлайн е сред „задължителните“ маркетингови инструменти за всеки съвременен, развиващ се бизнес. Потребителите в по-голямата част от случаите силно приветстват възможността да комуникират с компаниите, чиито продукти и услуги използват. 

Редица бизнеси търсят начини за своето ефективно присъствие в социалните мрежи като начин за привличане на нови клиенти. Не всички компании могат да наемат маркетингови специалисти с опит в работата в социалните мрежи. Затова А1 предлага на бизнес клиентите нова услуга А1 Smart Social media, с която да ги подпомогне в развитието на присъствието във Facebook и Instagram.


С А1 Smart Social media бизнес клиентите получават професионално създадени профили във Facebook и Instagram, чрез които да подобрят онлайн присъствието си. Услугата включва и публикуване на ангажиращо съдържание, съобразено със спецификите на двете социални мрежи, с което по професионален начин да подчертават предимствата на своите предложения и да привличат потенциални потребители. Освен че би могла да им е от полза за повишаване на разпознаваемостта на продуктите и услугите им, с А1 Smart Social media те могат да увеличат продажбите си.

Бизнес профилите като важен елемент за конкурентоспособността на бизнеса

В настоящата дигитална ера активното онлайн присъствие на фирмите има нарастващо значение за затвърждаване на позициите им на пазара. По данни на НСИ през изминалата 2019 г. близо 70% от българите между 16 и 74 годишна възраст използват интернет ежедневно, над 50% са активни потребители на социални мрежи, а близо 40% се информират онлайн за продукти и услуги. Тези числа ясно потвърждават тезата, че за ефективното общуване с настоящите и потенциални потребители, компаниите имат нужда да са добре представени в социалните мрежи.

Професионално създадените и поддържани профили във Facebook и Instagram могат да донесат множество ползи и добавена стойност на бизнеса. Освен актуално представяне на предложенията на компаниите чрез интересно съдържание, насочено към техните целеви аудитории, то може да допринесе и за привличане на посетители към уеб сайтовете на фирмите.

Защо А1 Smart Social media предлага повече?

Новата услуга на А1 за бизнеса се предлага като месечен абонамент в два пакета - А1 Smart Social media и А1 Smart Social media Lite. Според избрания от клиента вариант, месечният абонамент включва по 8 или 4 поста с креативен текст и дизайн, визии и подходящи хаштагове. Пакетът А1 Smart Social media предлага и 4 „story“ поста на месец в една от двете социални мрежи, посочена от клиента.

А1 със специализирани услуги в полза на бизнесаМениджърите могат да избират от няколко различни телевизионни пакета с разнообразно новинарско, развлекателно, музикално или спортно, българско и чуждоезично ТВ съдържание

Индивидуално подготвените постове в социалните мрежи следват предварително уточнена с клиента концепция и висококачествени снимки с платени авторски права. Визиите са в адаптивен формат, така че да отговарят на изискванията на социалните мрежи и различните видове устройства и размери дисплеи. Оригиналният и атрактивен текст към снимките се изготвя според спецификите на бизнеса на всеки клиент.

Друго предимство на А1 Smart Social media е, че клиентите получават анализ за ефективността на дейностите в социалните мрежи на всеки 3 месеца. Тази важна информация им помага да преценят дали е необходима актуализация на стратегията с цел постигане на по-добри резултати и ефективност.

Други услуги от А1 в помощ на маркетинговите усилия на бизнеса

Бизнес клиенти, които ползват услугата А1 Smart View за създаване на виртуална разходка на физическите обекти, могат да разчитат екип на телекома да изгради и поддържа профила им в Google My Business. Това е допълнително предимство за по-лесно и удобно намиране на местоположението им чрез услугите на Google. Тази възможност е особено полезна за компаниите с физически локации, които желаят да бъдат лесно открити от техните клиенти.

А1 Smart Social media е част от портфолиото от услуги на телекома в помощ на маркетинговите усилия на бизнесите. То съдържа предложения като А1 Smart e-shop за създаване на онлайн магазини, А1 Smart App за мобилни приложения и А1 Smart View за виртуални 360-градусови разходки.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg