Mastercard и Оксфордският университет партньори в ново проучване

2762
Mastercard и Оксфордският университет партньори в ново проучване

© Pixabay

Мнозинството от потребители – 93%, предпочитат биометричните данни пред ПИН кодовете за удостоверяване на плащания или други финансови услуги.

Този резултат не е изненадващ, тъй като използването на биометрични данни (пръстов отпечатък или сканиране на ириса) е по-сигурно и елиминира неудобството да трябва да помниш ПИН код. 

Въпреки това, докато 92% от професионалистите в сферата на банкирането искат да приобщят биометричната технология, внедряването им към момента е непоследователно и само 36% от съответните мениджъри смятат, че имат подходящия опит за предоставяне на услугата.

За да адресират това предизвикателство, Mastercard и департаментът по компютърни науки в Оксфордския университет обединиха усилията си в изследването на тази бързо развиваща се технология и разработиха насоки в помощ на банките да разберат и успешно да вдъхнат живот на мобилните биометрични данни.

Изчерпателният доклад „Пет фактора за мобилните биометрични данни при финансовите услуги“ вече е достъпен тук.

„Ефективните мобилни биометрични данни стават част от по-широкия опит на финансовите услуги, насочени към потребителите, които дават възможността за незабавен достъп до финансовата им информация или за разплащане. Те насочват тенденцията към бъдеще без пароли, където дигиталната идентичност е изцяло свързана с това кой си, а не какво помниш“, коментира Аджай Бала, президент Бизнес решения за сигурност в Mastercard.

Mastercard е двигател за разпространението на биометричната технология при разплащанията с цел подобряването както на потребителското преживяване, така и на сигурността. Mastercard Identity Check Mobile, сега достъпен в страни по целия свят, драстично ускорява дигиталното преживяване при разплащане, като същевременно подобрява сигурността.

Картодържателите удостоверяват самоличността си, използвайки скенер за пръстови отпечатъци на смартфона си или чрез технология за разпознаване на лице със „селфи“.

Предвид, че глобалните продажби на смартфони се очаква да достигнат ниво от 400 милиарда долара до следващата година, навсякъде хората ще имат достъп до този инструмент, който прави мобилните биометрични данни възможни. Чрез инициативи като сътрудничеството с Оксфордския университет Mastercard повежда всеобхватното и отговорно внедряване на мобилните биометрични решения във финансовите услуги.

„Тази рамка е от основно значение за ускоряване развитието на мобилните биометрични данни за потребителите и индустрията, а сътрудничеството е ключово. Можем да постигнем това само, ако индустрията, академичните среди, правителствата и търговците на технологии разберат и допринесат за еволюцията на „Пет фактора за мобилните биометрични данни“,“ допълни Бала.

Резюме на проучването на Opus съдържа разбивка на ключовите въпроси, които компаниите трябва да адресират, за да навигират успешно своя бизнес в посоката на биометричните данни и да бъдат сигурни, че предприемат правилните стъпки.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg