Менюто на Крис Хемсуърт, с което изглежда като Тор

3528
Менюто на Крис Хемсуърт, с което изглежда като Тор

© https://www.instagram.com/p/Byrd-yonrgF/

„Тор: Богът на гръмотевиците“ е филм, който промени всичко за Крис Хемсуърт. Той го изстреля сред звездната лига от супергерои и го превърна в знаменитост.

Да, Крис е добър актьор, но по-голямата част от интереса към него е провокиран от физическата му трансформация. Той се превъплъти в бога на гръмотевиците. А последният не може да не се отличава с изключителна физика.

Как Крис Хемсуърт успя да изгради тяло, което му спечели световна слава? Представяме ви примерно меню за 5 дни, което е част от хранителния режим на актьора.

По думите на личния готвач на Крис - Сергио Перера, менюто е здравословно, вкусно и зарежда тялото с ключови хранителни вещества.

Понеделник:

8:00 – Зелен протеинов шейк
10:00 – Купа кисело мляко с горски плодове, чиа семена, бадеми и мед
12:00 – Тренировка
13:00 – Шейк след тренировката, който се състои от растителни протеини и един грам витамин С
14:30 – 227 грама печено пилешко месо в съчетание с хрупкави картофи и салата от рукола със семена, ядки. Салатата се подправя със зехтин
17:30 – Два оризови кракера, намазани с Веджимайт (австралийски крем за мазане, произведен от остатъци от дрожди и добавени зеленчукови подправки), риба тон и чери домати
19:00 – 227 грама бяла риба с печени гъби и салата от сурови броколи
21:00 – Половин папая с кисело мляко и горски плодове. Хранителна добавка с магнезий и цинк


Вторник:

10:00 – Три пържени яйца с пълнозърнеста филия хляб, намазана с Веджимайт и авокадо
12:00 – Тренировка
13:00 – Шейк за след тренировка, състоящ се от растителен протеин, студена вода и 1 грам витамин С
14:30 – 227 грама телешко бонфиле, салата от печена тиква, спанак, подправки, краставица и половин купа варен ориз
17:30 – Супа от пиле и зеленчуци с ечемик
19:00 – 227 грама бяла риба, салата от листни зеленчуци с репички и балсамов дресинг. Също така печени кръстоцветни зеленчуци
21:00 – Хранителна добавка с цинк и магнезий

Сряда:

7:00 – Зелен шейк с протеин
9:00 – Три бъркани яйца с хлебче от спелта и доматена салса
11:00 - Тренировка
12:00 – Салата с риба тон и листни зеленчуци, авокадо, орехи и чаша варен ориз
15:00 – Домашно приготвено замразено зелено барче – смес от спанак, печен и замразен карфиол, семена чиа, смокини, спирулина, пчелен прашец, банан, брашно от бадеми, тиквени семки и краставица.
18:30 – Печена агнешка пържола, пюре от карфиол, печени тиквички и моркови
21:00 – Кисело мляко с мед и хранителна добавка с цинк и магнезий

Кои са най-високоплатените актьори в Холивуд?Марк Уолбърг оглавява класацията на Frobes тази година

Четвъртък:

8:00 – Шейк с бадеми, банан, ленено масло, пчелен прашец, щипка морска сол и растителен протеин
10:00 – Две пържени яйца върху филия хляб от спелта със спанак
12:00 - Тренировка
13:00 – Шейк за след тренировка
14:30 – 170 грама телешка пържола, печени зеленчуци и половин чаша варен ориз
16:00 – Лека закуска с малко печено телешко месо, ядки и сушени плодове
19:00 – Задушена риба с домати, лук, кълнове и порция печени картофи с кисело мляко
21:00 – Хранителна добавка с цинк и магнезий

Петък:

8:00 – Шейк от сурово какао, замразени горски плодове и кокосово масло, чиа семена, смокини и зеленчуци
10:00 – Овесена каша със зехтин, пармезан и две бъркани яйца
12:00 - Тренировка
13:00 – Шейк за след тренировка
14:30 – Салата със сусам и пиле, листни зеленчуци, кълнове, кисели краставички и половин чаша варен ориз
17:30 – Домашно приготвено замразено зелено блокче
19:00 – 227 грама печена риба с печени аспержи, домати и салата Цезар без млечни съставки
21:00 – Хранителна добавка с цинк и магнезий

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg