Мтел навлиза на пазара на облачни услуги с нова платформа

7215
Мтел навлиза на пазара на облачни услуги с нова платформа

© Mtel

В края на миналата година Мтел, част от A1 Group, предприе поредна стъпка към разширяване на своето портфолио от услуги, като стартира първата у нас онлайн платформа за дигитални услуги. Тя позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват облачни решения на едно място. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

Платформата предлага над 20 „облачни” услуги, насочени към бизнес клиентите на Мтел. Те са разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. Телекомът залага на широк спектър от решения – от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове.

От Мтел споделят, че въвеждането на платформата, се дължи на факта, че телекомът е част от семейството на A1 Group. Дигиталният портал е специално разработен за компаниите в Групата и освен у нас, е достъпен на още 3 европейски пазара.

Топ продукти

Три са „облачните” услуги, които се очертават като фаворити в новата платформа за дигитални услуги на Мтел – Office 365, IKARUS anti.virus, Zoho CRM:

  • С Office 365 всички документи и бизнес приложения са достъпни отвсякъде. По-този начин се подобрява ефективността на служителите в организацията. Също така продуктът улеснява администрирането, като спестява нуждата от инвестиция и поддръжка на IT инфраструктура и върви с денонощна техническа поддръжка. 

  • Zoho CRM ще бъде в помощ на онези, които искат да подобрят работата със своите клиенти, като оптимизира продажбите и увеличи техния брой. Софтуерът ще може да се закупи в три разновидности – Standard, Professional и Enterprise. Най-препоръчвана е последната опция, която предлага CRM за организации на много нива и освен стандартните решения включва допълнителни екстри като управление на територията, Zia - изкуствен интелект и персонализирани бутони.

  • Сигурността на съдържанието е приоритет за всеки бизнес. IKARUS wifi.security предоставя професионална сигурност и интересни опции за конфигурация на Wi-Fi мрежата. Услугата разполага с филтри за прикачени файлове и вируси, които спират инфектираните файлове преди да достигнат до Wi-Fi мрежата. Добра новина за клиентите е и възможността за динамична промяна в броя на лицензиите.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...