Мтел става А1. След 23 години на пазара, над 4 милиарда лева инвестиции и над 4,5 милиона настоящи клиенти на мобилни и фиксирани услуги, първият GSM оператор в България предприема най-голямата промяна в своята история.

Новото юридическо име на телекома е „А1 България” ЕАД. Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да има никакви промени и по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома.

Новото име на компанията е само част от цялостния процес по промяна. Основната идея в него е А1 да се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и да направи живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Промяната ще позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа, да направи технологиите по-достъпни и лесни и да осигури лоялно отношение и удобство на клиентите си.

Приобщаването на компанията към основния бранд на нейния собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света América Móvil, ще даде възможност на А1 България да предостави на своите клиенти и достъп до най-новите технологии и иновации в сектора.

Силният и единен бранд ще позиционира А1 като изцяло интегриран и конвергентен доставчик на информационни и телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на една от най-големите корпорации в света.

„Днес ставаме част от нещо голямо – силна международна марка, каквато е А1. Тя ни носи нови стандарти за обслужване, единна корпоративна култура, повече знания и опит. Новият бранд отразява нашата цел да бъдем лидер, като се възползваме от възможностите на дигитализацията в полза на нашите клиенти.

Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, сподели Александър Димитров, главен изпълнителен директор на A1 България.