Polish ad market grew 12.7 pct on-year in first 9 months of 2007

220
Spending on advertising in Poland grew 12.7% year-on-year in the first three quarters of 2007 to 4.48 bln zlotys, Gazeta Wyborcza reports, based on data from media house Starlink.

The paper said internet spending rose by 40% in the first 9 months of theyear, while billboard advertising rose 16.4%.

Growth in the magazine and periodicals segment was slower - 4.2 % on the year.

Ad revenues are watched by investors for signals on performance by blue chipmedia groups TVN and Agora.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg